اخبار داغ

مهاجم جوان تراکتور:

برای برد به رفسنجان می‌رویم/ باید غرور هواداران‌مان را احیاء کنیم

برای برد به رفسنجان می‌رویم/ باید غرور هواداران‌مان را احیاء کنیم
مهاجم جوان و بومی‌تیم فوتبال تراکتور می‌گوید که این تیم برای کسب اولین برد خارج از خانه خود به رفسنجان خواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تیم فوتبال تراکتور در دوران خصوصی‌سازی با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرده و در این میان شاید از معدود اقدامات مثبت در این تیم معرفی تعدادی از بازیکنان جوان و جویای نام آکادمی‌این باشگاه و بکارگیری آن‌ها در تیم بزرگسالان تراکتور بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

«علی فتحی» یکی از این بازیکنان است که از اواخر فصل گذشته با اعتماد رسول خطیبی در ترکیب تراکتور قرار گرفت. این بازیکن در سه هفته گذشته به طور کامل در ترکیب اصلی تراکتور به میدان رفته که به واسطه این حضور، گفت‌وگویی با وی انجام دادیم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

,

* از دیدار با آلومینیوم اراک بگو، فکر می‌کنی در این دیدار خانگی مستحق باخت بودید؟

, * از دیدار با آلومینیوم اراک بگو، فکر می‌کنی در این دیدار خانگی مستحق باخت بودید؟,

همه دیدند که ما تلاش‌مان را انجام دادیم و علی‌رغم غیبت چند بازیکن اصلی‌مان، بازی خوبی ارائه کردیم و متاسفانه بدشانس بودیم که نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. به نظرم به هیچ وجه مستحق باخت در برابر آلومینیوم نبودیم.

,

* تو یک موقعیت خوب در ابتدای بازی داشتی که با بدشانسی گل نشد.

, * تو یک موقعیت خوب در ابتدای بازی داشتی که با بدشانسی گل نشد.,

واقعاً حیف شد آن توپ گل نشد. من ضربه خوبی به توپ زدم و از این ضربات در تمرینات هم می‌زنم اما نمی‌توانم تشخیص بدهم گل بود یا نه، در این مورد کارشناسان باید نظر بدهند.

,

* در سه هفته گذشته در ترکیب اصلی تراکتور قرار داشتی، فکر می‌کنی همچنان فیکس باشی؟

, * در سه هفته گذشته در ترکیب اصلی تراکتور قرار داشتی، فکر می‌کنی همچنان فیکس باشی؟,

هر روز در تمرینات تلاش مضاعفی می‌کنم تا بهتر از دیروز باشم. ان‌شاءالله بیشتر از این هم کار خواهم کرد تا با انجام بازی‌های قابل قبول دل پرشورها را شاد کنم. امیدوارم با کمک همه اعضای تیم بتوانیم نتایج در خور شأن تراکتور را کسب کنیم.

,

* نظرت راجع به کار کردن با آقای سولدو چیست؟

, * نظرت راجع به کار کردن با آقای سولدو چیست؟,

اول از آقای کریمی‌بابت زحماتی زیادی که برای تراکتور کشیدند، تشکر می‌کنم. آقای سولدو از مربیان خوب اروپایی است و از نظر فنی بهترین است. با وجود ظاهر آرامی‌که دارند اما بسیار جدی و سخت‌کوش هستند و تمرینات خوبی را زیر نظر ایشان برگزار می‌کنیم. مطمئناً با شناختی که ایشان از فوتبال ایران به دست می‌آورند، رفته رفته نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

,

* درباره دیدار با مس رفسنجان در هفته نهم صحبت کن، به نظر بازی سختی در پیش‌رو دارید؟

, * درباره دیدار با مس رفسنجان در هفته نهم صحبت کن، به نظر بازی سختی در پیش‌رو دارید؟,

بعد از بازی با آلومینیوم ریکاوری خوبی انجام دادیم. به دلیل اینکه فاصله بازی‌ها کم است ریکاوری امر مهمی‌است که باید به بهترین شکل انجام شود. ما آماده بازی با تیم مس رفسنجان هستیم و در این دیدار فقط برای برد به زمین خواهیم رفت. ان‌شاءالله با دعای خیر هواداران‌مان اولین برد خارج از خانه را کسب می‌کنیم.

,

* سخن آخر؟

, * سخن آخر؟,

در پایان ضمن تشکر از شما باید بگویم بی‌صبرانه منتظر باز شدن ورزشگاه‌ها هستیم تا با حضور پرشورها و با انرژی که از آن‌ها خواهیم گرفت، بتوانیم نتایج دلخواه‌ را کسب کنیم. ما در این فصل شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم در ادامه مسابقات جبران کرده و غرور از دست رفته هواداران را احیاء کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه