اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های اردبیل مطرح شد؛

ایثار پرستاران، نشات گرفته از فرهنگ اسلامی است/ رهایی مظلومان از ظلم و ستم، آرمان انقلاب اسلامی است

ایثار پرستاران، نشات گرفته از فرهنگ اسلامی است/ رهایی مظلومان از ظلم و ستم، آرمان انقلاب اسلامی است
ائمه جمعه شهرستان های اردبیل ضمن گرامیداشت روز پرستار به روند مذاکرات اشاره کرده و اعلام داشتند: امروز ایران اسلامی به عنوان قدرت اول خاورمیانه به دنبال رهایی مظلومان جهان از ظلم و ستم مستکبران عالم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  سبلان ما ، ائمه جمعه شهرستان های اردبیل در خطبه های نماز جمعه ضمن گرامیداشت روز پرستار به مذاکرات اشاره کرده و اعلام داشتند: امروز ایران اسلامی به عنوان قدرت اول خاورمیانه به دنبال رهایی مظلومان جهان از ظلم و ستم مستکبران عالم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

پرستاران، نگهبانان بزرگ جان مردم هستند/ فقر عاطفی در غرب بیداد می کند

, پرستاران، نگهبانان بزرگ جان مردم هستند/ فقر عاطفی در غرب بیداد می کند, پرستاران، نگهبانان بزرگ جان مردم هستند/ فقر عاطفی در غرب بیداد می کند,

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن گرامی داشت روز پرستار منصب پرستاری را منصب قدسی دانست و اظهار داشت: امروز ولادت حضرت عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیها است همچنین روز پرستار است ولادت حضرت زینب سلام الله علیها را تبریک عرض می کنم و برای پرستاران عزیز این روز را تبریک می‌گویم در میان اقشار جامعه  برای بعضی از افشار روز تعیین کرده‌اند مثل روز مادر، روز پدر، روز معلم ، روز پرستار همه اینها به خاطر قدسیت این مسئولیت ها است دین ما توجه بسیار ویژه‌ای به موضوعات قدسی دارد نامگذاری ایام به نام اقشاری که کار قدسی دارند مثل روز پدر روز مادر روز معلم و روز پرستار از فرهنگ غربی نشات گرفته در حالی که در فرهنگ اسلامی هر روز، روز مادر ، روز پدر ، روز معلم و روز پرستار است.

,

,

, ,

وی گفت:  این بزرگان هر روز و هر لحظه برای ما قدسیت و احترام دارند فرهنگ غربی با نگاه به فقر عاطفی حاکم بر محیط غربی مجبور شده است با نامگذاری روزهای خاص به نام این بزرگان تلنگر عاطفی به انسانها بزند در یکی از شهرهای اروپایی پیرزنی افسار سگش از دستش رفت و سگ از او دور شد او خطاب به سگ گفت برگرد مثل پسرم بی وفا نباش که رفت و برنگشت!

,

امام جمعه اردبیل با اشاره به محیط پرستاری که محیط پر از  استرس و خطر است گفت: پرستاران عزیز نگهبانان بزرگ جان مردم هستند و کار آنها فقط با مدال من احیا نفسا فکانما احیا الناس جمیعا قابل تقدیر است .

,

وی به روایات وارده در تجلیل از مقام پرستاری و عیادت از مریض اشاره کرد و گفت:از رسول خدا پرسیدند " مَن قامَ عَلى مَریضٍ یَوما و لَیلَةً بَعَثَهُ اللّه ُ مَعَ ابراهیمَ  علیه السلام فجازعن الصراط کالبرق اللامع" هر کس یک شب و روز از مریضی پرستاری کند خداوند او را با حضرت ابراهیم مبعوث خواهد کرد و مثل  برق خاطف از پل صراه عبور خواهد کرد.  یک علت این حکم احتمالاً این است که حضرت ابراهیم از مریض ها پرستاری می کرد و لذا پرستاری شغل انبیاست.  امام صادق در ذیل آیه ۳۶ سوره یوسف که می فرماید ما تو را از نیکوکاران قرار دادیم فرمود حضرت یوسف در زندان از بیماران زندانی پرستاری و نیازهای آنان را برآورده می کرد.  

,

وی به روایتی از پیامبر اکرم(ص) در اینخصوص اشاره کرد و گفت: امام علی از رسول خدا روایت می کند: من سَعى لِمَریضٍ فی حاجَةٍ قَضاها أولَم یَقضِها خَرَجَ مِن ذُنوبِهِ کَیَومٍ وَلَدَتْهُ اُمُّه هر کس برای حل مشکل مریضی تلاش کند – چه آن مشکل حل بشود و چه نشود – تمام گناهان او بخشیده می شود مثل روزی که از مادر به دنیا آمده است.

,

باز رسول خدا فرمودند "ما مِن مُسلِمٍ یعودُ مُسلِمًا غدوةً ؛ إلَّا صلَّى علیهِ سَبعونَ ألفَ مَلَکٍ حتَّى یُمْسِیَ ، وإن عاد عَشیَّةً ؛ إلَّا صلَّى علیهِ سَبعونَ ألفَ مَلَکٍ حتَّى یُصْبِحَ ، وکان لهُ خَریفٌ فی الجنَّة"هر مسلمانی طرف صبح مسلمان مریضی را عیادت کند هفتاد هزار فرشته تا غروب بر او درود می فرستند و اگر بعد از غروب به عیادت برود هفتاد هزار فرشته تا صبح بر او درود می فرستند و خداوند مقام خاصی را در بهشت برای او فراهم ساخته است.

,

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه  بعضی از فقهاء عیادت از مریض را واجب دانسته اند به یک نکته بسیار مهم اشاره کرد وی اظهار داشت یک اشتباه بزرگ ما این است که خیال می کنیم پرستاری فقط در بیمارستان است  تمام آن ثوابهای عظیم شامل می‌شود به کسی که پدر و مادر پیری دارد و اگر آنها را در خانه سالمندان بگذارد راحت است ولی می گوید خودم پرستاری می کنم کسی که بدون اضطرار  به آن ثواب های عظیم بی اعتنایی می کند و والدین خود را به خانه سالمندان می فرستد او با  دین بیگانه و از انسانیت، فقیر است فرزندانی که بعد از پیری پدر و مادر از پرستاری آنها ابا می‌کنند و به گردن همدیگر می‌اندازند و در برابر پدر و مادر دعوا می‌کنند که چقدر من از اینها پرستاری بکنم شما هم چند روز از آنها نگهداری کنید در سخط و غضب خدا زندگی می کند.

,

وی افزود: من به عنوان کارشناس دین اعلام می کنم با پرستاری از پدر و مادر هم خدا در خانه ما است و هم ثواب حج و عمره و  کربلا نوشته می شود.

,

امام جمعه اردبیل گفت: رسول خدا(ص) فرمودند: هر فرزند نیکوکاری که با مهربانی به پدر و مادرش نگاه کند در مقابل هر نگاه ثواب یک حج کامل مقبول به او داده می‌شود سوال کردند حتی اگر روزی صد مرتبه به آنها نگاه کند؟ فرمود آری خداوند بزرگ تر و پاک تر است (بحار ج۷۴ ص ۷۳ )

,

وی ادامه داد: از رسول خدا روایتی رسیده که نشان می دهد احترام ، اکرام ، غیرت و محبت خداوندی برای انسان فوق تصور انسانهاست رسول خدا فرمود :

,

«إنَّ الله - عز وجل - یَقُولُ یَوْمَ القیَامَة: یَا ابْنَ آدَمَ مَرِضْتُ فَلَم تَعُدْنِی، قال: یا ربِّ کَیْفَ أعُودُکَ وأنْتَ رَبُّ العَالَمین؟ قال: أمَا عَلِمْتَ أنَّ عَبْدی فُلاَناًَ مَرِضَ فَلَمْ تَعُدْهُ، أمَا عَلِمْتَ أنَّک لو عُدْتَهُ لَوَجَدْتَنِی عِنْدَهُ؟ یَا ابْنَ آدمَ اسْتَطْعَمْتُکَ فَلَمْ تُطْعِمْنِی، قال: یا ربِّ کَیْفَ أُطْعِمُکَ وَأنْتَ رَبُّ العَالَمین؟ قال: أَمَا عَلِمْتَ أنَّهُ اسْتَطْعَمَکَ عَبْدِی فلانٌ فَلَمْ تُطْعِمْهُ، أما عَلِمْتَ أنَّکَ لَوْ أَطْعَمْتَهُ لَوَجَدْتَ ذلک عِنْدِی؟ یَا ابْنَ آدمَ اِسْتَسْقَیْتُکَ فَلَمْ تَسِقْنِی. قال یا ربّ کیف أسقیک و أنت ربّ العالمین؟ قال استسقاک عبدی فلان فلم تسقه أما إنّک لو سقیته لوجدت ذلک عندی

,

الله - عز وجل - روز رستاخیز می فرماید: ای فرزندِ آدم، بیمار شدم و از من عیادت نکردی. - بنده- می گوید: پروردگارا، چگونه از تو عیادت می کردم درحالی که تو پروردگار جهانیان هستی (و بیمار نمی شوی)؛ می فرماید: آیا ندانستی که فلان بنده ام بیمار شد؛ اما تو عیادتش نکردی؛ آیا نمی دانستی اگر از او عیادت می کردی، مرا نزدِ او می یافتی؟ ای فرزندِ آدم، من از تو غذا خواستم و تو به من غذا ندادی. - بنده- می گوید: پروردگارا، چگونه به تو غذا می دادم، درحالی که تو پروردگار جهانیان هستی (و نیازی به غذا نداری)؛ می فرماید: آیا ندانستی که فلان بنده ام از تو غذا خواست؛ اما تو به او غذا ندادی؟ نمی دانستی اگر به او غذا می دادی، پاداشِ آن را نزدِ من می یافتی؟ ای فرزندِ آدم، من از تو آب خواستم و تو به من آب ندادی. - بنده- می گوید: پروردگارا، چگونه به تو آب می دادم، درحالی که تو پروردگار جهانیان هستی (و نیازی به آب نداری)؛ می فرماید: آیا ندانستی که فلان بنده ام از تو آب خواست؛ اما تو به او آب ندادی؛ آیا نمی دانستی اگر به او آب می دادی، پاداشِ آن را نزدِ من می یافتی؟».

,

, ,

 باغبانی فرهنگی، رسالت نظام جمهوری اسلامی/مدیر جهادی و انقلابی نیاز به ابلاغیه و بخشنامه ندارد

,  باغبانی فرهنگی، رسالت نظام جمهوری اسلامی/مدیر جهادی و انقلابی نیاز به ابلاغیه و بخشنامه ندارد,  باغبانی فرهنگی، رسالت نظام جمهوری اسلامی/مدیر جهادی و انقلابی نیاز به ابلاغیه و بخشنامه ندارد,

حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته به روز پرستار اشاره کرد و گفت: اخلاق پرستاری هم مثل اخلاق پزشکی یک فریضه است.

,

وی با بیان اینکه تکلیف پرستاران بسیار سخت است، گفت: همه این اخلاق و عشق و ایثارها از فرهنگ اسلامی نشأت گرفته است

,

امام جمعه شهرستان نیر به شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در قرارگاه مرکزی کشور است و وظیفه این قرارگاه سیاستگذاری راهبردی و هدایت دستگاه ها و مراکز تاثیر گذار و بخش اجرایی فرهنگی است.

,

وی با بیان اینکه مسئله فرهنگ از مسئله اقتصاد هم مهمتر است، گفت:  ریشه همه مشکلات ما فرهنگی است  و ما نمی‌توانیم فرهنگ را از عرصه‌های دیگر همچون اقتصادی، سیاسی،سازندگی، فناوری، تولید و پیشرفت علم منفک کنیم.

,

حجت الاسلام نعمتی گفت: با این فرهنگ غنی اسلامی و انقلابی باید متولیان فرهنگی و مسئولان اجرایی کشور در هر مسئولیتی که هستند باید نسل آینده و حاضر را تربیت کرده و برای آرمان‌های انقلاب اسلامی کادرسازی کنند.

,

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه رسالت نظام جمهوری اسلامی، باغبانی فرهنگی است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ باید در عرصه فرهنگی بازسازی انقلابی صورت بگیرد.

,

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه با سطحی نگری  و ارائه کار به دیگران نمی‌شود کار فرهنگی انجام داد، تصریح کرد: کار فرهنگی، کار زیربنایی، انقلابی و بنیادی است.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات و برجام نیز اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم های سخت و ظالمانه و هجمه های سخت فرهنگی، کار مسئولان فرهنگی و اجرایی  باید مضاعف شود

,

حجت الاسلام نعمتی به اقرار غرب و آمریکا در خصوص همکاری ایران در مذاکرات اخیر اشاره کرد و گفت: این اقرار نیز برگرفته از مکر و حیله های دشمنان است و این بار ایران کوتاه نخواهد آمد.

,

وی افزود: اسناد رفع تحریم‌های مغایر با برجام، تضمین لازم، راستی آزمایی و اقدامات طرف مقابل خواست ملت و نظام است، گفت: این بار دولت اقتصاد کشور را به برجام گره نزده و به طور جدی در  پی رفع تحریم ها است چراکه تحریم ها تنها در ۲۰ درصد وضعیت اقتصادی کشور موثر است.

,

امام جمعه شهرستان نیر در ادامه سخنان خود به جنگ روانی دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: جنگ روانی دشمن برای ملتهب کردن جامعه است  و برای مقابله این ترفند دشمنان، لازم است مسئولان کار جهادی و مدیریت جهادی همراه با عقلانیت و تدبیر صحیح را در محیط های کاری فرهنگ سازی کنند.

,

وی افزود: مدیران و مسئولان کشور باید با تدوین قانون به اصلاح فضای کسب و کار و شفاف سازی حقوق و نظام پرداخت و اصلاح ساختارهای معیوب اقتصادی و ساختارهای مالیاتی بپردازند .

,

وی تصریح کرد: اخذ مالیات از خانه های خالی یکی از این موارد است که با اجرای کامل آن می توان بسیاری از مشکلات کشور را حل کرد.

,

حجت الاسلام نعمتی به لزوم کار جهادی برای حل مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: نیکزاد، نماینده مردم منطقه در مجلس برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و کمک به مدیران ساعت‌ها جلسه می‌گذارد که نتیجه آن حل خیلی از مشکلات مردم است و شایسته است مدیران و مسئولان ادارات نیز  با الگوبرداری از این نماینده مجلس و استاندار جدید با کار جهادی و تلاش شبانه روزی مشکلات مردم را حل کنند.

,

وی با بیان اینکه یک مدیر جهادی و انقلابی نیاز به ابلاغیه و بخشنامه ندارد به ستاد تسهیل اشاره کرد و گفت: با وجود راه اندازی این ستاد هنوز مشکلات مردم پا برجا است. 

,

امام جمعه شهرستان نیر از زحمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان تقدیر کرد و گفت:  اعضای این ستاد خیلی خوب و بی ادعا برای احیای آرمان‌های انقلاب اسلامی با روحیه جهادی کار می‌کنند.

,

 وی از زحمات مدیر کانون پرورشی فکری کودکان در تولید برنامه های فرهنگی در شهرستان نیز قدردانی کرد و گفت: مردم بهترین قاضی هستند و خدمات مسئولان را می بینند بنابراین  با حضور در چند عکس یا سفارش به چند کانال برای ارائه گزارش عملکرد در فضای مجازی یا تریبون‌ها نمی توان مردم را اقناع کرد.  

,

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه خدمت بی‌منت، آرمان انقلاب اسلامی است، گفت: با سفارش  و راه اندازی نمایش نمی توان به مردم خدمت کرد و خود مردم خادمین خود را با دیدن عملکرد تشخیص می دهند.

,

وی در پایان سخنان خود از فرماندار شهرستان نیر انتقاد کرد و گفت: عملکرد سازمان آرد و غله پذیرفتنی نیست.

,

امام جمعه شهرستان نیر به نانوایی روستای کریق اشاره کرد و گفت: این نانوایی نزدیک به ۵ ماه است که تعطیل شده است در حالیکه علاوه بر تامین نان ساکنین خود، نان حداقل ۵ یا ۶  روستای همجوار را نیز  تامین می کرد.

,

وی با بیان اینکه این نانوایی روزانه 4 کیسه آرد، نان پخت می کرد، گفت:  ماهانه ۱۲۰ کیسه آرد و به عبارتی  630 کیسه آرد سهمیه این نانوایی در مدت 5 ماه تعطیلی به کجا رفته است؟ مردم این روستا هنوز نانوائی معین انتخاب نکرده اند و نانوای قبلی هم حتی دستگاه های نانوایی خود را فروخته است و به عبارتی می توان گفت: مردم از دست سازمان آرد و غلهزله شده اند.

,

 وی تصریح کرد: اگر طی یک هفته این معضل حل نشود، شخصا به این مسئله ورود  خواهد کرد چراکه در آستانه فصل زمستان قرار داریم  و مردم در روزهای برفی در زمینه تهیه نان  به مشکلات زیادی برخورد خواهند کرد.

,

, ,

 رهایی مظلومان جهان از ظلم و ستم، آرمان انقلاب اسلامی است

,  رهایی مظلومان جهان از ظلم و ستم، آرمان انقلاب اسلامی است,  رهایی مظلومان جهان از ظلم و ستم، آرمان انقلاب اسلامی است,

حجت‌السلام ولی نظرپور امام جمعه موقت نمین  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار کرد: ما باید به وجود حضرت زینت افتخار کنیم و به ایشان احترام بگذاریم چرا که احترام به حضرت زینب (س) در زمره ثواب احترام به امام حسین (ع) و امام حسن (ع) است.

,

وی بیان کرد: نبی مکرم اسلام می‌فرماید: کسی که یک روز و یک شب پرستاری بیماری را به عهده بگیرد خداوند او را با ابراهیم علیه السلام محشور می‌کند پس هم چون درخشش برقی از صراط عبور می‌کند و کسی که در برطرف کردن نیازهای مریض تلاش کند و نیاز او را برآورد، همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهانش پاک می‌گردد.

,

امام جمعه موقت نمین افزود: امام خمینی (ره) به پرستاران تذکر داد و گفت: شغل پرستاری از شغل‌های بسیار شریفی است و مواظب باشید فکر زیبایتان آلوده دنیا و آخرت نشود و اصل و مبنا را بر خدمت بگذارید.

,

وی به اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های دشمن در فضای مجازی تحقیر مردم و بدبین کردن مردم نسبت به کشوراست در حالی که کشور ایران پیشرفت‌ها و موفقیت‌های زیادی داشته است.

,

حجت السلام نظرپور با اشاره به اینکه ما در تسلیحات نظامی و علم پزشکی جز کشورهای برتر هستیم گفت: ما نه تنها می‌خواهیم کشور خودمان را نجات دهیم بلکه می‌خواهیم کشورهای اسلامی را نیز نجات دهیم و به مظلومان دنیا کمک کنیم.

,

وی بیان کرد: یکی دیگر از فتنه‌های دشمن این است که به مردم تلقین کنند که اسلام قدیمی بوده و با شرایط امروز سازگار نیست در حالی که دین اسلام پویا و نسخه شفا بخش است ما هر کجا رشد کردیم به دین و قرآن تکیه کردیم.

,

امام جمعه موقت نمین ادامه داد: دشمنان می‌خواهند مردم را نسبت به مسئولین بدبین کنند و القا کند همه مسئولین دزد هستند در حالی که ما در بین این مسئولین سردارانی مانند سردار سلیمانی را داشتیم.

,

وی به مشکلات کشور اشاره و گفت: مشکلات و سختی‌ها هست اما اگر بخواهیم عزتمندانه زندگی کنیم باید اتحاد و یکپارچگی داشته باشیم و از بیانات رهبر معظم انقلاب پی روی کنیم.

,

حجت السلام نظرپور افزود: مسئولان کشور دو وظیفه دارند یکی خدمت به مردم و دیگری انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان کشور، چرا که جوانان کشور از گذشته و انقلاب خبر ندارند.

,

, ,

مدافعان سلامت با الگوگیری از حضرت زینب (س) مجاهدانه خدمت می‌کنند

, مدافعان سلامت با الگوگیری از حضرت زینب (س) مجاهدانه خدمت می‌کنند, مدافعان سلامت با الگوگیری از حضرت زینب (س) مجاهدانه خدمت می‌کنند,

حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: کادر درمان به ویژه پرستاران همواره تلاشگر بوده‌اند و در شرایط کنونی نیز که با شیوع کرونا مواجه هستیم نیز به عنوان مدافعان سلامت در کنار مردم هستند.

,

وی ایثار و از خودگذشتگی پرستاران را در درمان بیماران ستودنی عنوان کرد و افزود: باید به مشکلات پرستاران رسیدگی کرد چرا که آنها در دوران  کرونا با فداکاری تا آخر در سنگر درمان ایستاده و خدمت کردند.

,

امام جمعه شهرستان اصلاندوز به عوامل مختلفی که در تنگی رزق و روزی انسان نقش دارند اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین آن‌ها کفران و کم شمردن نعمت‌های خداوند و حرص و طمع است به طوری که انسان با طمع زیاد به دنبال کسب ثروت فراوان است اما دچار مشکلات و گرفتاری‌های بسیاری است و در نهایت میراث انسان‌های حریص از دست دادن برکت زندگی و تنگی رزق و روزی است.

,

وی با بیان اینکه امروز کشورهای مستکبری همچون آمریکا شعار طرفداری از حقوق بشر در جهان می‌دهند در حالی که به مردم مظلوم کشوری مثل یمن ظلم می‌کنند، ادامه داد: آمریکا نام خود را مدافع حقوق بشر گذاشته است اما در عمل برخلاف حرکت می‌کند و در هر زمان و مکان به ظلم و جنایت می‌پردازد که وضعیت فجیع و جنایت بار زندان‌های آمریکا نشان دهنده این موضوع است.

,

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به تحریم برخی افراد در استان سیستان بلوچستان در روزهای اخیر افزود: غرب و اروپا عدم پایبندی خود را به برجام نشان داده‌اند و امروز نیز با طرح توافق موقت به دنبال ضربه زدن به ما است اما خوشبختانه دولت مردمی سیزدهم در پی احقاق حقوق جمهوری و اسلامی ایران و برداشته شدن تحریم‌ها هستند.

,

حجت الاسلام اسد زاده با تاکید بر تلاش‌ها و مجاهدت‌های آیت الله دستغیب شیرازی بیان کرد: شهید دستغیب کتب بسیار فراوانی با ویژگی‌های مختلف به رشته تحریر درآورده است که می‌توان به گناه کبیره، معارفی از قرآن، معراج، قلب سلیم، سیدالشهدا و سرای دیگر اشاره داشت.

,

وی با اشاره به تحریم برخی افراد در استان سیستان بلوچستان در روزهای اخیر افزود: غرب و اروپا عدم پایبندی خود را به برجام نشان داده‌اند و امروز نیز با طرح توافق موقت به دنبال ضربه زدن به ما است اما خوشبختانه دولت مردمی سیزدهم در پی احقاق حقوق جمهوری و اسلامی ایران و برداشته شدن تحریم‌ها هستند.

,

 

,

, ,

ایران، قدرت اول خاورمیانه است

, ایران، قدرت اول خاورمیانه است, ایران، قدرت اول خاورمیانه است,

‍حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: به رغم فشارهای شدید رسانه ای و ریل گذاری مذاکرات وین توسط آمریکا خوشبختانه دیپلماتهای ایرانی با حضوری مقتدرانه ،هوشمندانه واتخاذ مواضع  انقلابی بار دیگر امریکا را مایوس کردند.

,

وی بیان کرد : مذاکرات اخیر نشان داد که طبق پیش بینی مقام معظم رهبری  قدرت امریکا روبه افول است ودر عوض روزبروز بر اقتدار ایران اسلامی در جهان افزوده می شود. 

,

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به قدرت اول خاور میانه تبدیل شده است تصریح کرد: شکستهای پی در پی آمریکا در منطقه  از نشانه های افول استکبار جهانی می باشد.

,

امام جمعه مشگین شهر افزود: موضع ایران در این مذاکرات بسیار شفاف وروشن بود وایران اسلامی به چیزی کمتر از لغو همه تحریمها رضایت نخواهد داد .

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آمریکا در ادوار مختلف با بیش از ۲۰۰نفر در این مذاکرات حضور می یافت ،حضور تیم چهل نفره کشورمان را  منطقی دانسته از جوسازی برخی از معاندان داخلی وخارجی در این خصوص انتقاد کرد.

,

وی گفت:خوشبختانه تا این لحظه فشارهای روحی وروانی حاکم بر مذاکرات وین  هیچ گونه تأثیری در مواضع جمهوری اسلامی نداشته وایران اسلامی همچنان بر مواضع اصولی خویش پافشاری می کند.

,

خطیب جمعه مشگین شهر  خاطر نشان کرد: این مذاکرات نشان داد آمریکا واروپا بیشتر از متن دنبال حاشیه هستند اما ایران اسلامی  فرصت سو استفاده را از آنان ساقط کرد .

,

 

,

, ,

زیرساخت های خلخال تکمیل شود

, زیرساخت های خلخال تکمیل شود, زیرساخت های خلخال تکمیل شود,

حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه خلخال بیان کرد:در حالی که این شهرستان نیازمند ایجاد زیر ساختهای لازم برای  سرمایه گذاری طرح های اقتصادی واشتغال زا می باشد، دل بستن به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری ریشه دار منطقه منطقی بنظر نمی رسد.

,

وی با بیان اینکه بدنبال هر بار طرح مشکل اقتصادی ،معیشت و اشتغال شهرستان بلافاصله بکارگیری از ظرفیت بخش خصوصی برای حل مشکلات منطقه از سوی مسئولان  اعلام می شود افزود: این امر  کم لطفی در حق مردم شهرستان کم برخوردار خلخال است که کمترین سرمایه گذاریهای دولتی را برای حل مشکل اشتغال و رونق اقتصادی به خود دیده است.

,

وی اظهار کرد: سرمایه گذاران  زمانی حاضر به سرمایه گذاری کلان اقتصادی هستند که زیر ساخت لازم از جمله راه مناسب برای فروش محصولات تولیدی و همچنین زمینه لازم برای تولید با کمترین هزینه در محل فراهم باشد.

,

امام جمعه خلخال گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی توانمد،کاری و دارای اهلیت لازم تنها در کنار انجام وظایف دولت در قبال مشکلات مردم این شهرستان می تواند برای این شهرستان مفید فایده واقع  شود.

,

وی با تقدیر از تلاش مسعود یگانه سرپرست فرمانداری قبلی خلخال و آرزوی توفیق در جهت  خدمت بهتر برای سید جواد یحیی زاده سرپرست فرمانداری جدید این شهرستان افزود: انتظار از مسئولان ارایه علمکرد کارهای انجام شده و یا برنامه های در دست اقدام با استفاده از تربیون نماز جمعه به مردم منطقه جهت آگاهی از آخرین وضعیت طرح های عمرانی و اقتصادی است.  

,

امام جمعه خلخال با گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س)  از پرستاران به عنوان قشر تلاشگری یاد کرد که بخش مهمی از زندگی خود را صرف خدمت به بیماران رنجور و نیازمند محبت می کنند.

,

 

,

, ,

 

,
رفع محرومیت مناطق مرزی اولویت دولت سیزدهم باشد
, رفع محرومیت مناطق مرزی اولویت دولت سیزدهم باشد, رفع محرومیت مناطق مرزی اولویت دولت سیزدهم باشد,

 حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، انتصاب فرماندار جدید شهرستان مرزی بیله سوار را تبریک گفته و اظهار کرد: با توجه به اینکه گفتمان دولت سیزدهم همان گفتمان انقلاب اسلامی و حمایت از مستضعفین جامعه است، بنابراین این امر باعث بالا رفتن انتظارات مردم از دولت آیت الله رئیسی شده است و این مطالبات مردم مگر با تلاش شبانه روزی و جهادی مسئولان در تمامی سطوح دولتی محقق نخواهد شد.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه با اشاره به محرومیت‌ها و مشکلات منطقه مرزی شهرستان بیله سوار افزود: با توجه به کم توجهی‌ها و کوتاهی‌های دولت قبلی، هدف گذاری دولت فعلی باید در راستای محرومیت زدایی، توجه به قطب کشاورزی و عشایری و در نهایت اشتغال پایدار در این منطقه باشد.

وی افزود: دشمن و نظام سلطه در صدد پیاده سازی سناریو شکاف بین حاکمیت و مردم هست و نقش مسئولان دولتی در این برهه‌ی حساس خیلی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در کاهش و در نتیجه از بین بردن این سناریو دشمن شبانه روز تلاش و فعالیت نمایند.

عزیزی در ادامه به تغییر رویکرد توطئه گرانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: سناریو جدید دولت آمریکا در مذاکرات وین توقف موقت است و این امر در راستای همان سیاست‌های خبیثانه و خصمانه قبلی برای ضربه زدن به نظام با عنوان هزار چاقو است.

امام جمعه بیله سوار در پایان با اشاره به فرارسیدن هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز در آموزش و پرورش، از مسئولان امر خواست تا این سه منشور نورانی را در رأس برنامه‌های آموزش و پرورش قرار دهند و در رشد و توسعه فرهنگی و قرآنی جامعه قدم‌های بزرگی بردارند

انتهای پیام/

,

 حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، انتصاب فرماندار جدید شهرستان مرزی بیله سوار را تبریک گفته و اظهار کرد: با توجه به اینکه گفتمان دولت سیزدهم همان گفتمان انقلاب اسلامی و حمایت از مستضعفین جامعه است، بنابراین این امر باعث بالا رفتن انتظارات مردم از دولت آیت الله رئیسی شده است و این مطالبات مردم مگر با تلاش شبانه روزی و جهادی مسئولان در تمامی سطوح دولتی محقق نخواهد شد.

,

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه با اشاره به محرومیت‌ها و مشکلات منطقه مرزی شهرستان بیله سوار افزود: با توجه به کم توجهی‌ها و کوتاهی‌های دولت قبلی، هدف گذاری دولت فعلی باید در راستای محرومیت زدایی، توجه به قطب کشاورزی و عشایری و در نهایت اشتغال پایدار در این منطقه باشد.

,

وی افزود: دشمن و نظام سلطه در صدد پیاده سازی سناریو شکاف بین حاکمیت و مردم هست و نقش مسئولان دولتی در این برهه‌ی حساس خیلی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در کاهش و در نتیجه از بین بردن این سناریو دشمن شبانه روز تلاش و فعالیت نمایند.

,

عزیزی در ادامه به تغییر رویکرد توطئه گرانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: سناریو جدید دولت آمریکا در مذاکرات وین توقف موقت است و این امر در راستای همان سیاست‌های خبیثانه و خصمانه قبلی برای ضربه زدن به نظام با عنوان هزار چاقو است.

,

امام جمعه بیله سوار در پایان با اشاره به فرارسیدن هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز در آموزش و پرورش، از مسئولان امر خواست تا این سه منشور نورانی را در رأس برنامه‌های آموزش و پرورش قرار دهند و در رشد و توسعه فرهنگی و قرآنی جامعه قدم‌های بزرگی بردارند

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه