اخبار داغ

گزارش/

حضور مسئولان در محله نفرآباد شهرری / مشکلاتی که شنیده شد

حضور مسئولان در محله نفرآباد شهرری / مشکلاتی که شنیده شد
نشست صمیمی اهالی محله نفرآباد شهرستان ری با عده‌ای از نمایندگان مجلس، برخی نمایندگان شورای شهر تهران و رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران و استاد دانشگاه تهران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، بعد از ظهر امروز نشست صمیمی اهالی محله نفرآباد شهرستان ری با عده‌ای از نمایندگان مردم اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات، برخی نمایندگان شورای شهر تهران و رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران و استاد دانشگاه تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز،,

این نشست که به منظور انعکاس مشکلات محله نفرآباد برگزار شده بود، بعضی از ساکنان قدیمی به بیان مشکلات محله نفرآباد پرداختند. همچنین در این نشست بعضی از اعضای بسیج دانشجویی نقظطه‌نظرات و ایده‌هایی را برای حل مشکلات محله نفرآباد بیان کردند.

,

مشکلات محله نفرآباد را حل خواهیم کرد

, مشکلات محله نفرآباد را حل خواهیم کرد, مشکلات محله نفرآباد را حل خواهیم کرد, مشکلات محله نفرآباد را حل خواهیم کرد,

داود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در این نشست گفت: مردم از مسئولان می‌خواهند که دیگر وعده ندهند؛ چون دوران گفتاردرمانی تمام شده و دوره عمل فرا رسیده است.

,

وی با بیان اینکه شیوه کاری من این است که تا نهایی شدن وعده‌ها دست از کار نکشم، تأکید کرد: طرح تفصیلی برای حل مشکل محله نفرآباد مطرح شده و مشکلی خاصی به غیر از یک مشکل میراث فرهنگی وجود ندارد و مسئولان قول پیگیری مصوبه را داده‌اند و من هم قول پیگیری اجرایی شدن این مصوبه را در این‌جا به ساکنان محله نفرآباد می‌دهم، البته مسائل فوری مانند رفع مشکل حیوانات موزی‌ و حیواناتی از قبیل مزاحمت سگ‌های ولگرد رفع شده و ‌در حال حاضر به دنبال احداث یک بازار میوه و تره‌بار در محله نفرآباد هستیم.

, بازار,

در سه سال مشکلات محله نفرآباد را حل خواهیم کرد

, در سه سال مشکلات محله نفرآباد را حل خواهیم کرد, در سه سال مشکلات محله نفرآباد را حل خواهیم کرد, در سه سال مشکلات محله نفرآباد را حل خواهیم کرد,

جعفر بندی شربیانی عضو شورای شهر تهران به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این نشست به اهمیت مشکلات محله نفرآباد برای شورای شهر تهران اشاره کرد و اظهار داشت: اولین مصوبه شورای ششم شهر تهران در خصوص محله نفرآباد بوده است. همچنین نخستین بازدید شهردار تهران از محله نفرآباد بوده و از سوی دیگر این محله چنان برای شهرداری اهمیت دارد که زاکانی طی حکمی آقای گودرزی را مسئول پیگیری مطالبات اهالی نفرآباد کرده است.

, زاکانی,

حضور مسئولان در محله نفرآباد شهرری / مشکلاتی که شنیده شد

, حضور مسئولان در محله نفرآباد شهرری / مشکلاتی که شنیده شد,

وی یادآور شد: در ابتدای کار شورای شهر ششم به من گفتند که از الان به مشکلات محله نفرآباد ورود پیدا نکن و ورود به مشکلات این محله خطرناک است و بگذار برای ۶ ماه پایانی مسئولیت. تا نمایش دهم که دارم کار می‌کنم اما ما از اکنون پیگیر حل مشکلات محله نفرآباد برآمده‌ایم. به امید خداوند تلاش می‌کنیم طی طرحی در سه سال مشکلات مردم نفرآباد با لحاظ کردن نگاه مردم حل شود.

,

عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد کرد: از ساکنان نفرآباد خواهش می‌کنم در حل مشکل این محله با مسئولان همراه شوند. به‌عنوان مثال شاید در اصلاح بافت فرسوده یک سری از خانه‌ها در طرح باشد و با وجود اینکه می‌دانیم ۳۰ سال است کاسه صبر مردم محله نفرآباد سر آمده اما درخواست می‌کنم با مسئولان همراهی کنند.

,

قوانین دست‌وپاگیر؛ عامل تشدیدکننده مشکلات ساکنان نفرآباد

, قوانین دست‌وپاگیر؛ عامل تشدیدکننده مشکلات ساکنان نفرآباد, قوانین دست‌وپاگیر؛ عامل تشدیدکننده مشکلات ساکنان نفرآباد, قوانین دست‌وپاگیر؛ عامل تشدیدکننده مشکلات ساکنان نفرآباد,

سیدنظام‌الدین موسوی نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات به عنوان سومین سخنران در این نشست قوانین مزاحم و دست‌وپاگیر را عامل اصلی طولانی‌شدن فرآیند حل مشکلات مردم محله نفرآباد عنوان کرد و گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات محلات تقصیر ماست که تن به کار نمی‌دهیم. مسئولان موظف هستند که پیگیر مشکلات مردم باشند و از جنبش دانشجویی می خواهم که تا برآورده شدن مطالبات مردم و ساکنان محلات پیگیر باشند. همچنین یکی دیگر از دلایل مؤثر بر تشدید مشکلات مردم به خاطر بخشنامه‌هایی است که مسئولان ابلاغ می‌کنند. قوانین به مانعی برای زندگی مردم تبدیل شده و باید اصلاح شوند. مثلاً همین طرح هادی به بلایی برای زندگی روستاییان تبدیل شده است. لذا از این دست قوانین زیاد است که باید اصلاح شوند.

,

این نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: ما برای بررسی مشکلات مردم به استان‌های مختلف سفر کرده‌ایم. متأسفانه بعضی از همکارانمان گلایه می‌کنند که شما نماینده تهران هستید و مگر تهران کم مشکل دارد که به سیستان و بلوچستان سفر می‌کنید. ما برای رفع مشکل مردم باید تلاش کنیم و فرقی نمی‌کند که تهران باشد یا سیستان و بلوچستان.

, مجلس,

مکاتبه با شهرداری و میراث فرهنگی به منظور رفع محرومیت در نفرآباد

, مکاتبه با شهرداری و میراث فرهنگی به منظور رفع محرومیت در نفرآباد, مکاتبه با شهرداری و میراث فرهنگی به منظور رفع محرومیت در نفرآباد, مکاتبه با شهرداری و میراث فرهنگی به منظور رفع محرومیت در نفرآباد,

علی خضریان به عنوان سخنران پایانی این نشست حل مشکلات ساکنان مردم نفرآباد را ضروری دانست و گفت: با شهرداری تهران و میراث فرهنگی مکاتبه می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر مشکل این محله حل شود. حتی برای اینکه مشکلات چنین محلاتی که در تهران تعدادشان کم نیست، سریعاً رفع شود حاضر هستیم ردیف بودجه‌ای در لایحه بودجه ۱۴۰۱در نظر بگیریم.

,

حضور مسئولان در محله نفرآباد شهرری / مشکلاتی که شنیده شد

, حضور مسئولان در محله نفرآباد شهرری / مشکلاتی که شنیده شد,

بر اساس این گزارش؛ در پایان این نشست صورت‌جلسه تصمیمات گرفته شده و وعده‌هایی که به اهالی محله نفرآباد داده شد توسط مسئولان به امضا رسید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه