اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

پیگیر رفع چالش‌های پیش‌روی تأمین آب استان هستیم/ انتقال بین حوضه‌ای آب نجات‌بخش اردبیل از بحران کم‌آبی

پیگیر رفع چالش‌های پیش‌روی تأمین آب استان هستیم/ انتقال بین حوضه‌ای آب نجات‌بخش اردبیل از بحران کم‌آبی
صدیف بدری از تداوم تلاش‌ها و پیگیری‌ها به‌منظور رفع چالش‌های پیش‌روی تأمین آب در بخش‌های مختلف شرب، کشاورزی و صنعت استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صدیف بدری در حاشیه دیدار با مدیرعامل اب منطقه ای اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما  از تداوم تلاش‌ها و پیگیری‌ها به‌منظور رفع چالش‌های پیش‌روی تأمین آب در بخش‌های مختلف شرب، کشاورزی و صنعت استان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اذعان به اینکه با ادامه روند فعلی و با تکیه بر منابع محدود موجود در استان در آینده نزدیک در تأمین آب منطقه دچار مشکلات جدی خواهیم شد،افزود: برای رفع برخی از مهم‌ترین موانع موجود در بحث آبرسانی مطمئن به بخش‌های مصرفی مورد نیاز در سراسر استان ضمن تداوم تلاش در مجلس و پیگیری از طریق ارگان های دولتی، در کنار مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل خواهیم بود.

,

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس بر ضرورت برنامه‌ریزی های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای رفع مطمئن نیاز آبی استان تأکید کرد و گفت: انتقال بین حوضه‌ای آب از جمله مهم‌ترین راهکارهای پیش‌بینی شده برای رفع این نیاز حیاتی استان و نجات‌بخش اردبیل از بحران کم‌آبی در آینده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه