اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استان:

بارش برف، گردنه "عسل‌کشان" چهارمحال‌وبختیاری را مسدود کرد/ زنجیرچرخ، از ضروریات سفر در مسیرهای کوهستانی استان

بارش برف، گردنه "عسل‌کشان" چهارمحال‌وبختیاری را مسدود کرد/ زنجیرچرخ، از ضروریات سفر در مسیرهای کوهستانی استان
خسرو کیانی گفت: مسیرهای فرعی به جز گردنه عسل‌کشان دهستان موگویی عمدتا باز هستند، این گردنه در این موقع سال همیشه مسدود بوده و امری طبیعی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو کیانی مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بارش رحمت الهی از روز گذشته در سطح استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی با اشاره به اینکه در مناطق سردسیر و گردنه‌های صعب‌العبور این استان بارش‌ها به‌صورت برف گزارش شده است تصریح کرد: تا این لحظه مشکل خاصی در عبور و مرور پیش نیامده و کلیه راه‌های مواصلاتی اصلی استان باز و رفت و آمد در آن‌ها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

,

کیانی ادامه داد: مسیرهای فرعی به جز گردنه عسل‌کشان دهستان موگویی عمدتا باز هستند، این گردنه در این موقع سال همیشه مسدود بوده و امری طبیعی است، همچنین رفت و آمد لبد بازفت هم با کندی صورت می‌گیرد و عوامل راهداری در این مسیر فعال بوده و مسیر درحال بازگشایی است.
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بقیه مسیرها باز هستند افزود: در مناطق زلزله‌زده هم عمدتا بارندگی به‌صورت باران بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.
وی به هم‌استانی‌ها توصیه کرد در این موقع از سال از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و درصورت لزوم تجهیزات لازم زمستانی به همراه داشته باشند، همچنین از کافی بودن سوخت خودرو و عدم وجود نقص فنی مطمئن شوند و سپس سفر خود را آغاز کنند. 
کیانی یادآور شد: رانندگان در بحث عبور از گردنه‌های صعب‌العبور حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند چراکه از طریق دوربین‌های نظارتی خودروهای متخلف شناسایی و اعمال قانون خواهند شد.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه