تهیهکننده مجموعه «کلبه عمو پورنگ» که در سال ۱۴۰۰ به رکورد ۳۶ میلیون بازدید در سایت تلوبیون رسیده است، از حذف این مجموعه از برخی نظرسنجیهای رسمی تلویزیون گلایه کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون در ابتدای مراسمی که عصر دیروز یکشنبه ۲۸ آذرماه برای تجلیل از عوامل مجموعه کلبه عمو پورنگ برگزار شد درباره فعالیت تلوبیون که در این سالها گسترش یافته است سخن گفت و بیان کرد: با یک اتفاق خوب در تلوبیون مواجهیم که با یک تیم چهار نفره از دانشگاه شریف شروع شد و الان حدود نود نفر هستند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی به آمار سایت تلوبیون در الکسا اشاره و عنوان کرد: تلوبیون براساس الکسا رتبه پنجم پربازدیدترین سایت ایرانی را دارد.
,خورشیدی همچنین به آرشیو غنی و محتوایی این سامانه اشاره و بیان کرد: تلوبیون دارای بیش از نیم میلیون محتوای تلویزیونی با افزایش ماهانه حدود ۲۰ هزار اپیزود جدید است.
,رکورد ۳۶ میلیون بازدید در سال ۱۴۰۰ برای کلبه عمو پورنگ
, رکورد ۳۶ میلیون بازدید در سال ۱۴۰۰ برای کلبه عمو پورنگ,وی ادامه داد: علت دعوت از عوامل کلبه عمو پورنگ این است که با رکوردی خاص مواجهیم که طی این دهه بی سابقه است. این مجموعه در حال حاضر یکی از پربینندهترین محتوای حرفهای فارسی زبان در اینترنت است و «کلبه عموپورنگ» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توانسته است به رکورد ۳۶ میلیون بازدید تاکنون دست یابد.
,مدیرعامل تلوبیون درباره آمار این مجموعه نمایشی به صورت جزئیتر اظهار کرد: هر لحظه از شبانه روز ۹۲ کودک در تلوبیون برنامه را میبینند و به صورت هفتگی یک میلیون بازدید از برنامه وجود دارد.
,, ,
در این مراسم همچنین به آماری از فصلهای قبلی برنامههای تیم عمو پورنگ از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ اشاره شد که بیش از ۷۱ میلیون بوده است.
,وی با اشاره به زمانهای پخش فوتبال که نمودار استفاده کاربران از تلوبیون بالاست عنوان کرد: عموپورنگ برنامه اش مثل فوتبال است و با قلهای از مخاطب مواجهیم.
,خورشیدی همچنین در پاسخ به سوالی درباره قطعی تلوبیون در زمان پخش فوتبال، آن را به مسائل زیرساختی نسبت داد و بیان کرد که سعی ما این است که فضا و بستر را ارتقا دهند.
,در ادامه این مراسم از مسلم آقاجانزاده تهیه کننده «کلبه عموپورنگ» دعوت شد تا درباره این میزان از بازدید سخن بگوید. آقاجانزاده با تشکر از تلوبیون و اعلام این آمار بیان کرد: آمار این میزان بیننده را هم میتوانیم برای مردم و هم مدیران اعلام کنیم.
,وی با تشکر از همه عوامل «کلبه عمو پورنگ» یادآور شد: ما با همکاری و جلسات متعدد تلاش کردیم این رکورد رخ دهد و ثبت شود.
,وی اضافه کرد: متأسفانه در مرکز نظرسنجی سازمان خیلی اتفاق افتاده بارها شده اسم ما را از لیست نظرسنجی حذف کردهاند شاید برایشان سنگین بوده که این مجموعه از خیلی از برندها بیشتر مخاطب دارد. به همین دلیل این نظرسنجی را بیرون از سازمان دادهایم تا میزان مخاطب خود را بسنجیم.
این تهیه کننده با اشاره به ساختار سینمایی «کلبه عمو پورنگ» یادآور شد: گروه ما با سلیقهای که داشته است زحماتی کشیده، نوآوری داشته و این کار را با ساختار سینمایی، گریم، تجهیزات و… دیده است.
سازمان چند برند دارند که آنها نوآوری هم ندارند اما اسمها و رسمها برای آنهاست
آقاجانزاده تصریح کرد: ما نشان دادیم اگر به کودک و خانواده توجه شود میتواند رکوردها را بشکند الان نه از لحاظ بودجه و نه امکانات برای کودک سرمایه گذاری نمیشود. سازمان چند برند دارند که آنها نوآوری هم ندارند اما اسمها و رسمها برای آنهاست. در صورتی که کار کودک میتواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند.
احمد درویشعلیپور کارگردان مجموعه نیز در سخنانی بیان کرد: از پایان تصویربرداری مجموعه مدتی گذشته است و خوشحالم که با این مراسم دیداری تازه شد. در دورانی که دو سال است همه درگیر اخبار بد کرونا هستیم این جشن گرفتن خوب و مبارک است. هر آنچه به دست آمد نتیجه زحمت گروهی صد نفره است. روز اول دنبال این نبودیم که رقمی ثبت کنیم و رکورد بزنیم و تنها میخواستیم کار بهتری باشیم. زحمتی که هرکسی هم نخواهد دیده شود خدا بخواهد دیده میشود.
داریوش فرضیایی یا عمو پورنگ هم در این مراسم با اشاره به تیمی بودن این مجموعه یادآور شد: من ممنون کسانی هستم که برند عمو پورنگ را کمک کردند که دیده شود.
فرضیایی همچنین با اشاره به آقاجانزاده به عنوان تهیه کنندهای که ۲۰ سال با او کار میکند، از برادران درویشعلیپور یاد کرد که این شخصیتها و کاراکترها را خلق کرده و به بهترین نحو هم اجرایی کردهاند.
در پایان این مراسم کیک جشن رکورد ۳۶ میلیون بازدید این مجموعه را برش زدند و عوامل عکس یادگاری گرفتند.
انتهای پیام/
وی اضافه کرد: متأسفانه در مرکز نظرسنجی سازمان خیلی اتفاق افتاده بارها شده اسم ما را از لیست نظرسنجی حذف کردهاند شاید برایشان سنگین بوده که این مجموعه از خیلی از برندها بیشتر مخاطب دارد. به همین دلیل این نظرسنجی را بیرون از سازمان دادهایم تا میزان مخاطب خود را بسنجیم.
,این تهیه کننده با اشاره به ساختار سینمایی «کلبه عمو پورنگ» یادآور شد: گروه ما با سلیقهای که داشته است زحماتی کشیده، نوآوری داشته و این کار را با ساختار سینمایی، گریم، تجهیزات و… دیده است.
,سازمان چند برند دارند که آنها نوآوری هم ندارند اما اسمها و رسمها برای آنهاست
, سازمان چند برند دارند که آنها نوآوری هم ندارند اما اسمها و رسمها برای آنهاست,, , ,
آقاجانزاده تصریح کرد: ما نشان دادیم اگر به کودک و خانواده توجه شود میتواند رکوردها را بشکند الان نه از لحاظ بودجه و نه امکانات برای کودک سرمایه گذاری نمیشود. سازمان چند برند دارند که آنها نوآوری هم ندارند اما اسمها و رسمها برای آنهاست. در صورتی که کار کودک میتواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند.
,احمد درویشعلیپور کارگردان مجموعه نیز در سخنانی بیان کرد: از پایان تصویربرداری مجموعه مدتی گذشته است و خوشحالم که با این مراسم دیداری تازه شد. در دورانی که دو سال است همه درگیر اخبار بد کرونا هستیم این جشن گرفتن خوب و مبارک است. هر آنچه به دست آمد نتیجه زحمت گروهی صد نفره است. روز اول دنبال این نبودیم که رقمی ثبت کنیم و رکورد بزنیم و تنها میخواستیم کار بهتری باشیم. زحمتی که هرکسی هم نخواهد دیده شود خدا بخواهد دیده میشود.
,داریوش فرضیایی یا عمو پورنگ هم در این مراسم با اشاره به تیمی بودن این مجموعه یادآور شد: من ممنون کسانی هستم که برند عمو پورنگ را کمک کردند که دیده شود.
,فرضیایی همچنین با اشاره به آقاجانزاده به عنوان تهیه کنندهای که ۲۰ سال با او کار میکند، از برادران درویشعلیپور یاد کرد که این شخصیتها و کاراکترها را خلق کرده و به بهترین نحو هم اجرایی کردهاند.
,در پایان این مراسم کیک جشن رکورد ۳۶ میلیون بازدید این مجموعه را برش زدند و عوامل عکس یادگاری گرفتند.
,انتهای پیام/
,]
ارسال دیدگاه