اخبار داغ

فرامرزیان: خدمات ورزشی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف می‌شوند

فرامرزیان: خدمات ورزشی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف می‌شوند
مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان، خدمات ورزشی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ ژاله فرامرزیان، مشاور وزیر پیرامون معافیت فعالیت‌های ورزشی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت: قانون مالیات بر ارزش افزوده از ۲ سال پیش در دستور کار دولت قبل قرار گرفت و نهایتاً در تیر ماه سالجاری تصویب و ابلاغ شد. در گذشته، ظرفیت معافیت فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی از مالیات بر ارزش افزوده در قانون پیش بینی شده بود، اما ورزش از این معافیت برخوردار نبود که با پیگیری‌های صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان، این ظرفیت در حوزه ورزش نیز ایجاد شد و ظرفیت ایجاد شده موجب می‌شود کلیه خدمات ورزشی دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فرامرزیان خاطرنشان داشت: این اقدام موجبات کاهش هزینه‌های برخورداری مردم از خدمات ورزشی را فراهم می‌آورد و فعالان عرصه ورزش نیز در فعالیت‌های خود با کاهش هزینه‌ها مواجه می‌شوند. این قانون از نیمه دوم دی‌ماه لازم الاجراست و آخرین جلسه تدوین آیین نامه اجرایی مربوطه در کمیسیون فرعی اقتصاد برگزار شده که در حال حاضر آیین نامه مزبور می بایست مراحل تصویب نهایی آن در دولت طی کند.
,
 
,
وی در ادامه عنوان داشت: مطلوب است کلیه باشگاه‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات ورزشی که از وزارت ورزش و جوانان مجوز دریافت می‌کنند در برنامه‌های مالی خود این موضوع را لحاظ نمایند که البته این موضوع با توجه به کسر از تعرفه ارائه خدمات ورزشی توسط وزارت ورزش و جوانان، سبب برخورداری مردم عزیز از خدمات ورزشی با هزینه کمتر می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه