اخبار داغ

طوفان محور آشخانه ـ چمن بید را در خراسان شمالی بست/ امدادرسانی به ۱۵۰ خودرو گرفتار

طوفان محور آشخانه ـ چمن بید را در خراسان شمالی بست/ امدادرسانی به ۱۵۰ خودرو گرفتار
وقوع طوفان شن و گرد و خاک از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح امروز سه شنبه در محور آشخانه به چمن بید سبب کاهش دید افقی و مسدود شدن جاده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان اسپیدکار، رئیس پلیس راه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت: محور آشخانه به چمن بید در مسیر بجنورد- جنگل گلستان و بالعکس که به علت طوفان و گرد و خاک از صبح امروز مسدود شده همچنان به دلیل کاهش دید افقی مسدود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک,

اسپیدکار با بیان اینکه هم اکنون تردد خودروها در این محور امکان پذیر نیست اظهارکرد: تنها خودروهای سواری از طریق محور فرعی روستای لنگر و عزیز آباد به سمت دو راهی قاضی هدایت می شوند.

وی افزود: خوشبختانه تا این لحظه حادثه ای در این محور اتفاق نیفتاده است.

وی از مردم خواست تا برای جلوگیری از حادثه رانندگی، با پلیس راه و راهداران همکاری داشته باشند و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

,
,
,
,
,


رهاسازی 150خودروی گرفتار در طوفان

,
, رهاسازی 150خودروی گرفتار در طوفان, رهاسازی 150خودروی گرفتار در طوفان,

 رئیس جمعیت هلال احمر مانه و سملقان نیز از رهاسازی 150خودروی گرفتار در طوفان در این محور از صبح امروز تاکنون خبر داد.

,

جواد جهانی اظهار داشت: از ساعات اولیه صبح امروز به علت حادثه طوفان گرد وغبار در محور اشخانه به چمن بید 5تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این محور مستقر و تا کنون بیش از  150خودرو رها سازی و امدادرسانی شده است.

,

جهانی ادامه داد: تا برقراری وضعیت جوی مناسب و پایان طوفان تیم های امدادی جمعیت هلال احمر در این محور مستقر و امدادرسانی به مسافران ادامه دارد.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی برای مناطق مختلف استان وزش باد و کاهش دمای هوا پیش بینی کرده و اعلام کرده است که با توجه به شدت وزش باد، آسیب به سازه های موقت دور از انتظار نیست و با توجه به بارندگی ها، لغزندگی جاده ها، کاهش دید در جاده ها مورد انتظار است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه