اخبار داغ

خداحافظی طوفانی با پاییز گرگان؛

آتش‌سوزی و انسداد جاده ره‌آورد آخرین روز پاییزی گرگان شد

آتش‌سوزی و انسداد جاده ره‌آورد آخرین روز پاییزی گرگان شد
در آخرین روز پاییز مرکز گلستان دو حادثه سقوط درختان در جاده و آتش سوزی جنگل رخ داد که با حضور به موقع نیروهای وظیفه این دو حادثه ختم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، موسی الرضا صفری در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص حوادث بامداد امروز شهر گرگان اظهار کرد: باتوجه به دستور شهردار گرگان مبنی بر آماده باش بودن نیروهای شهرداری و ارائه خدمات سریع به شهروندان، نیروهای آتشنشانی شهرداری امروز این موضوع را در عمل به اثبات رسانیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: در پی وزش باد شدید در بامداد روز سه شنبه در مسیر جاده گرگان به یساقی، 30 الی 40 درخت تنومند در حاشیه و داخل خیابان سقوط پیدا کردند که بلافاصله نیروهای آتشنشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با نیروهای فضای سبز شهری و راهداری هماهنگی های لازم صورت گرفت و طی یک اقدام مشترک نسبت به بازگشایی معبر اقدامات لازم انجام شد.

,
,
,

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان به حادثه دوم امروز اشاره کرد و گفت: سپس گزارش آتش سوزی در جنگل های النگدره و رنگو به ما اعلام شد که بلافاصله دو گروه آتشنشانی شهرداری در هر یک از دو جنگل حاضر شدند و اقدام به اطفاء حریق کردند.

محور گرگان به کردکوی بازگشایی شد

رئیس پلیس راه استان از بازگشایی محور گرگان به کردکوی که بدلیل وزش شدید باد و سقوط درختان مسدود شده بود، خبر داد.

,
,
, محور گرگان به کردکوی بازگشایی شد,
,
,

سرهنگ "علی عبدی" در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: صبح امروز بدنبال وزش شدید باد، تعدادی درخت در محور گرگان به کردکوی سقوط کردند، در همین راستا و به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی موقتا این محور مسدود و جاده قدیم گرگان به کردکوی بعنوان محور جایگزین انتخاب شد.

,

سرهنگ عبدی تصریح کرد: پس از چند ساعت تلاش بی وقفه پلیس و تیم های امدادی، محور گرگان به کردکوی بازگشایی شد.

,

رئیس پلیس راه گلستان با اشاره به سقوط 3 درخت بر روی سه دستگاه خودرو گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه