اخبار داغ

شهرداری ایوان نیازمند تحول است؛

حکایت کوچه و خیابان‌های خاکی ایوان/مردم از خدمات شهری رضایت ندارند

حکایت کوچه و خیابان‌های خاکی ایوان/مردم از خدمات شهری رضایت ندارند
کوچه‌ها و خیابان‌های خاکی شهر ایوان به دلیل نبودن آسفالت باعث عدم رضایت مردم این شهر از خدمات شهری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، چند روز پیش بود که شهرداری ایوان از آغاز عملیات آسفالت در برخی از محله‌های شهر ایوان خبر داد. در این بین، اما محله‌های دیگری هستند که ساکنانش می‌گویندشهرداریباید اولویت کارش را بر خیابان‌هایی بگذارد که در مرکز شهر واقع شده و بیشترین تردد را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

در صورت بهسازی و آسفالت این خیابان‌ها بار ترافیک از روی خیابان‌های اصلی مرکز شهر نیز کمتر می‌شود.

,

شهر ایوان کوچه و خیابان‌های خاکی کم ندارد که تنها با اختصاصقیر یارانه‌ایو راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری می‌توان بخشی از مشکلات آن را حل کرد.

,

شهرداری با عدالت به تمام سطح شهر نگاه کنند

, شهرداری با عدالت به تمام سطح شهر نگاه کنند, شهرداری با عدالت به تمام سطح شهر نگاه کنند,

یکی از ساکنین یکی از محلات ایوان اظهار داشت: مرکز شهر ایوان خیابان شهید طباطبایی است، در فصل زمستان در میان گل و لای و در فصل تابستان در میان گرد و خاک هستیم.

,

محمد شریفی افزود: خط فاضلاب کشی مدت چند سال است که خراب است و هیچ ارگانی پاسخگوی مرمت آن نیست، فرماندار شهرستان قول مساعد را به ما دادند که این خیابان را آسفالت کنند، اما هنوز وضعیت آن مثل سابق مانده است.

,

او گفت: ما از مسئولان درخواست می‌کنیم که به دیده عدالت به تمام سطح شهر نگاه کنند.

,

آسفالت خیابان‌های شهر ایوان

, آسفالت خیابان‌های شهر ایوان, آسفالت خیابان‌های شهر ایوان,

"علی نورایی نژاد"،  شهردار ایوان در گفتگو با ایلام بیدار  اظهار داشت: بحث آسفالت در تمامی مناطق سطح شهر ایوان در دستور کار قرار دارد.

,

علی نورایی نژاد بیان کرد: کارخانه سنگ شکن در شهر ایوان راه اندازی شده و کارخانه آسفالت نیز در حال راه اندازی است.

,

او عنوان کرد: با سهمیه قیری هم که امور شهری اختصاص داده شده، قطعاً آسفالت خیابان‌هایی مانند خیابان شهید طباطبایی در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود.

,

شهردار ایوان از آغاز آسفالت معابر شهر ایوان به ویژه شهرک توحید بعد از چهل سال خبر داد و گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است از محل اعتبارات استانی که نزدیک به ۳.۵ میلیارد تومان است بخش‌هایی از معابر اولویت دار شهر آسفالت شود.

,

گلایه مردم به حق است

, گلایه مردم به حق است, گلایه مردم به حق است,

"امیدعلی سبزی"،  فرماندار ایوان در رابطه با مشکلات شهری ایوان  نیز اظهار داشت: گلایه مندی و مطالبه مردم شهر ایوان به خصوص در مورد خدمات شهری کاملاً به حق و به جا است.

,

امیدعلی سبزی بیان کرد: از طرف دیگر در طول چند سال گذشته همواره بحث عمران شهری یکی از اولویت‌های فرمانداری ایوان بوده و در سنوات گذشته نیز اقدامات خوبی در این راستا در محلات مختلف انجام شده است.

,

او افزود: از سنوات قبل به دلیل حفاری نزدیک به ۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در در داخل شهر، متأسفانه تعداد زیادی از خیابان‌ها و معابر شهر به موقع ترمیم نشدند و این خود باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده است.

,

سبزی عنوان کرد: در حال حاضر در ماه اخیر با تلاش شهردار ایوان و دیگر مسئولان نزدیک به ۱۱ هزار مترمربع آسفالت انجام شده است.

,

محدودیت اعتبارات اجازه حل مشکلات را نمی‌دهد

,

سبزی افزود: قیر یارانه‌ای نیز از طریق سازمان شهرداری‌ها به مبلغ چهار میلیارد تومان برای شهر ایوان پیگیری شده تا دیگر مناطق شهر نیز به زودی آسفالت شود.

,

او ادامه داد: ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که مشکلات مردم به حداقل برسد، اما واقعیت این است که محدودیت اعتبارات اجازه نمی‌دهد تمامی مشکلات باهم حل شود.

,

فرماندار ایوان بیان کرد: بر اساس ماده ۳۲ قانون کشور هر سال توزیع اعتبارات عمرانی به طور مستقیم دست شخص فرماندار و کمیته برنامه ریزی شهرستان بوده است، امسال متأسفانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کرده توزیع اعتبارات را از فرمانداران سلب کرده است.

,

او گفت: امسال برنامه داشتیم که اعتبار قابل توجهی و بیشتری از سنوات گذشته برای شهرداری لحاظ کنیم که متأسفانه نتوانستیم و به همان حداقل اعتبار اکتفا کردیم.

,

ایوان یکی از شهر‌های پرتردد استان ایلام محسوب می‌شود که نیازمند توجه به زیرساخت‌های شهری است، به خصوص اینکه به دلیل عدم کمربندی خودرو‌های زیادی از مرکز این شهرستان تردد می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه