اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

دشمنان به عظمت حاج قاسم سلیمانی اعتراف می‌کنند/ جهان مجذوب اخلاص سیدالشهدای مقاومت

دشمنان به عظمت حاج قاسم سلیمانی اعتراف می‌کنند/ جهان مجذوب اخلاص سیدالشهدای مقاومت
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تردیدی ندارم حتی دشمنان و مخالفان حاج قاسم سلیمانی از او به عظمت یاد می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منتظری در گفت‌وگو  با خبرنگار گلستان ما در ترسیم شخصیت شهید سلیمانی اظهار کرد: شهیدان چراغ راه بشریت هستند و هر کدام از شهیدان ویژگی‌های خاص خودشان را دارند، شهید حاج‌قاسم سلیمانی یکی از چهره‌های کم‌نظیر تاریخ معاصر از لحاظ توانمندی‌های شخصی، تخصصی و از ابعاد علمی و عملی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی خلوص و صفای باطن شهید سلیمانی را یکی از مولفه های محبوبیت سیدالشهدای مقاومت خواند و افزود: شهید سلیمانی تمام قلب‌ها را مجذوب خود کرده بود، تردیدی ندارم حتی دشمنان و مخالفان حاج ‌قاسم هم از او به عظمت یاد می‌کنند که این نکته حائز اهمیت است.

,

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور حاج‌قاسم در هر عرصه و میدانی برکاتی بدنبال داشت، گفت: این حضور پرثمر از سیستان و بلوچستان گرفته تا مناطق مرزی و دفاع از حریم عصمت و طهارت و یا فرماندهی جبهه مقاومت همه نشان از این دارد که ایشان در همه عرصه‌ها کارنامه درخشانی داشته ‌است.

,

منتظری بیان کرد: شهید سلیمانی به دلیل اینکه با خدا بود، برای خدا زیست و برای خدا سخن گفت و برای خدا مبارزه کرد، خداوند نیز او را عزیز همگان کرد، عزت انسان‌ها در دست خداست و هرچه بنده خوب خدا باشیم عزتمندتر خواهیم شد.

,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از برکات اندیشه و کارنامه تلاش حاج ‌قاسم ایجاد وحدت و انسجام در بین جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی است، جبهه مقاومت پراکنده بود و حاج‌قاسم آنرا منسجم کرد و اتحاد و استحکام به آن بخشید.

,

منتظری با بیان اینکه حاج‌قاسم سلیمانی به‌حق سیدالشهدای جبهه مقاومت است، ابراز کرد: این شهید بزرگوار معتقد بود هزینه سازش برای کشور ما بیش ‌از هزینه استقامت و پایداری است لذا بهترین الگو و مدل مقاومت را در منطقه ترسیم کردند و این مدل پاسخ‌های شایسته‌ای را نیز در بر داشت.

,

وی ادامه داد: مدلی که شهید سلیمانی ترسیم کرد باعث کنترل و فروپاشی جبهه الحاد و کفر و نفاق شد جبهه ای که در قالب گروه‌های تروریستی داعش و طالبان در سوریه، عراق و سایر کشورها نقش‌آفرینی کردند با مدیریت سردار وطن شیرازه این مجموعه‌ها از هم پاشید و خاطره مانایی از سردار دلها برای جهانیان به یادگار ماند.

,

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از دیگر شاخصه‌های سردار سلیمانی را انسجام دو کشور ایران و عراق برشمرد و گفت: این دو کشور مشترکات فراوانی در حوزه تاریخی، مذهبی و فرهنگی دارند و این موارد نشان می‌دهد دو کشور بسیار مؤثر در مقیاس منطقه‌ای و جهانی می‌توانند باشند منوط بر این‌که در کنار یکدیگر باشند.

,

منتظری با بیان اینکه با همت مؤثر شهید سلیمانی پیوند بین ایران و عراق مستحکم شده است، ابراز کرد: امروز می‌بینیم که بسیاری از توطئه‌های دشمن به برکت اتحاد ایران و عراق خنثی شده ‌است

,

وی زندگی حاج‌قاسم سلیمانی را سراسر درس و عبرت دانست و گفت: مکتب شهید سلیمانی باید الگوی ما باشد، همه وظیفه داریم نکات اخلاقی، اعتقادی، علمی و رزمی این شهید که الهام‌گرفته از مکتب اهل‌بیت (ع) است را سرلوحه کارمان قرار دهیم یکی از شاخصه‌های این شهید بزرگوار ولایت‌مداری است که در وصیت‌نامه‌ی ایشان موج می‌زند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه