اخبار داغ

بیابانکی مطرح کرد؛

پایبندی به اخلاق، صداقت و شهرت گریزی سه درس مکتب شهید سلیمانی

پایبندی به اخلاق، صداقت و شهرت گریزی سه درس مکتب شهید سلیمانی
شاعر و منتقد ادبی با اشاره به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: پایبندی به اخلاق، صداقت و سوء استفاده نکردن از قدرت شهرت و محبوبیت، سه درس به یادگار مانده از شهید سلیمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید بیابانکی از شاعر و منتقد ادبی در گفتگو با خبرنگار تهران پرس پرس اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی از شروع سربازی خود تا زمان شهادت، سه درس به دیگران داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: پایبندی به اخلاق اولین درس این شهید بزرگوار است که این روزها گوهر گمشده جهان سیاست است. صداقت و سوء استفاده نکردن از قدرت شهرت و محبوبیت، دو درس دیگری است که این شهید بزرگوار از خود به یادگار گذاشته است.

,

این شاعر آیینی بابیان اینکه پیش از شهادت سردار سلیمانی ویدیو کوتاهی از سخنان ایشان منتشر شد که در بخشی از این ویدیو شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گویند «این بی حجاب است این با حجاب است این چپ است آن راست است این اصلاح طلب است او اصولگراست خوب پس چه کسی را می‌خواهید حفظ کنید»، گفت: این دسته بندی ها بی معنی و تفرقه آمیز در بین مردم است.

,

وی در ادامه تاکید کرد: تمامی مردم قابل احترام هستند و حکومت و دولت موظف خدمت رسانی به آنان است و نمی‌توان به فردی امتیاز ویژه‌ای را داد و دیگری را به علت اینکه همسو نیست، از این امتیاز محروم کرد این موضوع با حاکمیت و عدالت در تضاد است.

,

بیابانکی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی همین نکات مطرح شده است، گفت: این نکات همان اهداف مردم در انقلاب سال ۵۷ است که مردم برای آن انقلاب کردند و اکنون به دست فراموشی سپرده شده است.

,

وی با تاکید بر احیای اخلاق در تمامی عرصه‌ها تصریح کرد: متاسفانه امروز کمتر شاهد اخلاق در جامعه هستیم و برخی با دروغ، وعده و فریب کاری مسئولیتی را تصاحب می کنند و فردای آن روز به فامیل و افراد بی سواد مسئولیت می‌دهند و افراد نخبه را کنار می گذارند.

,

بیابانکی وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اخلاق، صداقت، صلاحیت و استعدادیابی عین مکتب شهید سلیمانی است.

,

انتهای پیام/مهدی خزایی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه