اخبار داغ

مدیر فرودگاه خرم‌آباد:

پروازهای مشهد مقدس از فرودگاه خرم‌آباد حذف می‌شود

پروازهای مشهد مقدس از فرودگاه خرم‌آباد حذف می‌شود
کاملی گفت: به دلیل عدم استقبال مردم، پروازهای مشهد مقدس از فرودگاه خرم‌آباد حذف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاملی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: به دلیل عدم استقبال مردم از پروازهای مشهد مقدس، پس از دو ماه از زمان افتتاح پروازها، آخرین پرواز روز پنجشنبه نهم دی انجام و پس‌ازآن این مسیر پروازی حذف خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: ما در این راستا به میزان کافی اطلاع‌رسانی انجام داده‌ایم به‌طوری‌که به‌صورت مصاحبه و بخش‌های خبری صداوسیما اطلاع‌رسانی صورت گرفته و حتی مکان فروش بلیط اینترنتی فراهم بوده است.

,

 مدیر فرودگاه خرم‌آباد عنوان کرد: قیمت فروش بلیط به مقصد مشهد مقدس و بالعکس همانند و یا معمولاً پایین‌تر از قیمت فروش بلیط هواپیما از استان کرمانشاه به مشهد مقدس بود و عواملی چون دور بودن فرودگاه از شهر هیچ تأثیری در کاهش استقبال مردم نداشت؛ مهم‌ترین مشکل عدم استقبال مردم از این پروازها بود.

,

وی تصریح کرد: ما سرمایه‌گذار و چارتر کننده این طرح را داشتیم که با توجه به عدم استقبال مسافر مدعی شده که نزدیک به ۴ میلیارد ریال طی این دو ماه متضرر شده است.

,

کاملی گفت: در فرودگاه خرم‌آباد طی این دو ماه ۱۹ پرواز را هفته‌ای دو بار و در روزهای یکشنبه و پنج‌شنبه شاهد بودیم؛ متأسفانه ما ناوگان‌های زیادی نداریم و شرکت‌ها محدود است که بخواهیم از طریق نظرسنجی از مردم تمایل آن‌ها را برای انتخاب روزهای پرواز داشته باشیم که بتوانیم از این طریق مسافران بیشتری را جذب کنیم، درواقع این شرکت‌ها برنامه‌های مشخصی برای هواپیمای خود دارند که این ناوگان‌ها چه مسیرهایی را باید طی کنند.

,

مدیر فرودگاه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: ایجاد یک پرواز به مقصد مشهد مقدس برای ما ۲ الی ۳ ماه زمان در پی داشت و هماهنگی‌های زیادی با بخش‌هایی چون فرودگاه مهرآباد و… داشتیم تا بتوانیم این دو پرواز را در استان برگزار کنیم ولی به دلیل عدم استقبال مردم، به‌رغم اصرار ما سرمایه‌گذار از ادامه کار منصرف شد، از طرفی ایرلاین ها نیز به‌صورت سیستمی اعلام می‌کنند که به دلیل نداشتن مسافر، پروازها را چارتر نمی‌کنند چون نمی‌خواهند متضرر شوند.

,

وی بیان کرد: امیدواریم که طی این هفته بتوانند به شکلی هزینه‌های چارتر کننده را تأمین کنند زیرا فرودگاه تنها وظیفه آماده‌سازی زیرساخت‌ها را دارد و تنها به دلیل رونق فرودگاه‌ها متمایل به چارتر کردن پرواز در فرودگاه است که لازمه آن، این است که یا چارتر کننده‌ها و سرمایه‌گذارها را به شهر بکشیم و یا ازنظر سیاسی این قدرت را داشته باشیم تا این اتفاق بیفتد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه