اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

مکتب سلیمانی به الگوی آموزشی و تربیتی کشور تبدیل شود

مکتب سلیمانی به الگوی آموزشی و تربیتی کشور تبدیل شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اصول شش گانه مکتب سلیمانی، گفت: این اصول مکتب شهید سلیمانی باید به الگوی آموزشی و تربیتی کشور تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن باقری در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی با لقب سردار دلها و شخصیت و چهره بین المللی خود محبوبیت خاصی بین اقشار مختلف مردم ایران و حتی دنیا دارد، اظهار داشت: حاج قاسم مختص به ایران نیست و از اقصی نقاط دنیا و اکثرا کشورهای مسلمان ارق و تعصب خاصی به سید الشهدای مقاومت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید سیلی سخت غلبه ی نرم افزاری بر هیمنه ی پوچ استکبار زده شود، افزود: گرفتن انتقام خون پاک شهید سلیمانی حتمی و خواست مسلمانان و مردم خاورمیانه است که با شکست نرم افزاری و خروج کامل آمریکا از منطقه این انتقام سخت محقق خواهد شد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اصول شش گانه مکتب سلیمانی، گفت: این اصول مکتب شهید سلیمانی باید به الگوی آموزشی و تربیتی کشور تبدیل شود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه مراکز تربیت معلم و آموزشی محورهای شش گانه مکتب حاج قاسم را بعنوان راهبرد آموزشی قرار دهند، تصریح کرد: اگر معلمان ما بتوانند با فراگیری این اصول دانش آموزانی در مکتب حاج قاسم را تربیت کنند، افرادی امین، مکتبی و ولایتمدار آینده کشور را مدیریت خواهند کرد.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه