اخبار داغ

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

شرکت‌کنندگان زنجانی حائز رتبه‌های برتر مسابقات سراسری قرآن کریم شدند

شرکت‌کنندگان زنجانی حائز رتبه‌های برتر مسابقات سراسری قرآن کریم شدند
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اختتامیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: شرکت‌کنندگان زنجانی در این مسابقت به مقام اول گروه همسرایی و همخوانی، مقام اول رشته اذان، مقام سوم رشته حفظ کل و مقام چهارم حفظ ۲۰ جزء قران کریم دست یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار داشت: مرحله نهایی این مسابقات طی روزهای 29 آذر تا 3 دی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی و همسرایی و همخوانی قرآن کریم در 2 بهش آقایان و بانون در تالار اندیشه حوزه هنری در تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان زنجانی در این مسابقات، حائز رتبه‌های برتر شده و برای استان افتخار آفریدند، خاطرنشان کرد: گروه همسرایی و همخوانی حبل‌المتین به مقام اول و حسین قبادی در رشته اذان به اول دست یافتند.

,

موسوی افزود: علی غلام‌آزاد در رشته حفظ کل قرآن کریم به عنوان نفر سوم و حمید جهانشاهلو نیز در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم به عنوان نفر چهارم این مسابقات برگزیده شدند.

,

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه مرحله نهایی و اختتامیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روز گذشته برگزار شد، گفت: مراحل شهرستانی و استانی این مسابقات طی ماه‌های گذشته برگزار شده بود و یک مرحله نیمه‌نهایی نیز برگزار و در تهران، داوری شده بود که نفرات منتخب به مرحله نهایی مسابقات سراسری اعزام شدند.

,

وی در خصوص زمان برگزاری دوره بعدی مسابقات اظهار داشت: به محض آغاز ثبت‌نام دوره بعدی، اطلاع‌رسانی لازم جهت ثبت‌نام علاقه‌مندان صورت می‌گیرد تا برای دوره بعدی، پُربارتر از امسال در خدمت علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات باشیم.

,

موسوی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و قرآنی به مناسبت ایام پیش رو خاطرنشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن 9 دی، سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، محافل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه