اخبار داغ

در سفر وزیر راه و شهرسازی به عراق بررسی می‌شود؛

تقویت همکاری‌های ایران و عراق/ اجرای اتصال ریلی خط آهن شلمچه به بصره

تقویت همکاری‌های ایران و عراق/ اجرای اتصال ریلی خط آهن شلمچه به بصره
وزیر راه و شهرسازی برای دیدار با همتای عراقی خود وارد بغداد شد تا زمینه‌های مختلف همکاری دو کشور را در بخش‌های حمل و نقلی مورد بررسی قرار بدهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی شنبه ۴ دی وارد فرودگاه بین‌المللی بغداد شد و مورد استقبال طالب بایش سرپرست فنی وزارت حمل ونقل بغداد قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وزیر راه و شهرسازی ایران دیشب همچنین با سرپرست فنی وزارت حمل و نقل عراق و دیگر مسئولان وزارت حمل و نقل عراق از جمله مدیرکل شرکت راه آهن عراق و مدیر کل اداره برنامه ریزی عراق، راه‌های توسعه همکاری بین دو کشور در زمینه‌های مختلف مانند راه آهن و انتقال و تبادل تجربیات در جریان سفرها و دیدارهای مقامات دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد.
,
 
,
در این دیدار، قاسمی وزیر راه و شهرسازی از این سفر رسمی و تلاش‌های فوق‌العاده دولت عراق برای اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی و تحکیم روابط بین دو کشور ابراز خرسندی کرد.
,
 
,
وزیر راه و شهرسازی کشومان در سفر چهار روزه خود به عراق قرار است افزون بر دیدار با همتای عراقی خود، با برهم صالح رئیس جمهور، مصطفی الکاظمی نخست وزیر و برخی استاندار‌های عراق از جمله، نجف، کربلا، بابل، القادسیه و بصره دیدار کند.
,
 
,
اجرای پروژه ریلی خط آهن شلمچه به بصره از جمله برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی کشورمان در سفر به عراق است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه