اخبار داغ

رئیس شورای شهر تهران:

انبار خالی مترو مشکل آفرین است/ استفاده اشتباه از قطعات واگن ها به جای تامین تجهیزات

انبار خالی مترو مشکل آفرین است/ استفاده اشتباه از قطعات واگن ها به جای تامین تجهیزات
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به عدم تامین قطعات مترو در دوره گذشته مدیریت شهری گفت: واقعا انبار خالی مترو مشکل آفرین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران پس از پایان جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه و جلسه هم اندیشی قبل علت حادثه مترو روشن شد و واقعا انبار خالی مترو مشکل آفرین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد:  اینطور توضیح داده شد که در دوره های گذشته وقتی واگنی از رده  خارج می شده و نیاز به قطعات یدکی پیدا می کردند از واگنی این قطعات را باز کرده و  به واگن دیگری می زدند و به همین دلیل نمی توان عمر قطعات را درست محاسبه کرد و بسیاری از قطعات فرسوده تر از حد ممکن است.
,
 
,
چمران ابراز داشت:  انبارها برای خود قوانینی دارد و وقتی ما یک قطعه پر مصرفی را نیاز داریم باید بلافاصله تامین شود.
,
 
,
رئیس شورای شهر تهران گفت: باید قطعات مترو تحت هر شرایطی  تامین می شده و مقداری از این عدم تامین قطعات نتیجه بی تدبیری بوده  و بخشی هم به دلیل عدم بودجه و اعتبار بوده است.
,
 
,
وی افزود: در شورای قبلی مرتبا می گفتند دولت پول نمی دهد در حالیکه باید تلاش می کردند تامین بودجه کنند  وقتی امکانات و پول برای مترو گذاشته نشود به چنین جایی می انجامد. 
,
 
,
رئیس شورای شهر گفت: البته مدیریت هم مهم است و باید از تشریفات و زوائد کاسته شده و به اصل موضوع بپردازند تا بتوانیم نواقص را برطرف کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: فارس
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه