اخبار داغ

برای رفع مشکل مجوز حرفه‌ای؛

نشست نایب‌رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با وزیر ورزش و جوانان/ پذیرایی سجادی از تاج

نشست نایب‌رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با وزیر ورزش و جوانان/ پذیرایی سجادی از تاج
وزیر ورزش و جوانان با نایب‌رئیس ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا به گفت‌وگو نشست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ علی رغبتی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر توسعه ورزش قهرمانی اظهار داشت: صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور سیدحمید سجادی، مهدی تاج و اینجانب در محل وزارتخانه برگزار شد، موضوع اخذ مجوز حرفه‌ای شدن سه باشگاه ایرانی پرسپولیس، استقلال و گل گهر با هدف جلوگیری از ضررهای احتمالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره جزئیات این نشست عنوان داشت: نهاد مسوول در AFC ایراداتی را به پرونده‌های سه باشگاه ایرانی وارد و به باشگاه‌ها مهلت داده تا پایان روز دوشنبه در این خصوص مدارک و مستندات خود را ارائه دهند که بلافاصله با حضور فدراسیون فوتبال و کمیته‌های مرتبط، مدیران دو باشگاه و همکاری این وزارت‌خانه فرایند تهیه مستندات آغاز شده.
,
 
,
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر توسعه ورزش قهرمانی با بیان این که مالکیت مشترک یکی از ایرادهای مطرح شده از سوی کنفدراسیون بوده، بیان داشت: در راستای رفع مشکل عنوان شده، بلافاصله مجامع دو باشگاه توسط دولت محترم تفکیک شد. در خصوص واگذاری باشگاه‌ها از طریق فرابورس نیز که فرایند و تشریفات قانونی خاص داشته، مدت هاست این موضوع توسط کارشناسان سازمان خصوصی‌سازی در حال پیگیری و اجرایی شدن قرار دارد.
,
 
,
رغبتی در پایان گفت: نهایتا مقرر شد تا اواخر بهمن فرایند عرضه سهام دو باشگاه در بورس آغاز شده و مطابق برنامه‌ریزی انجام شده دنبال شود رای سایر ایرادها، مدیران دو باشگاه در تلاش هستند و وزارت ورزش وجوانان نیز هر گونه همراهی و حمایت را در این خصوص داشته.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه