اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

مرد میدان بودن شهید سلیمانی باعث محبوبیتش شد/ مکتب حاج قاسم باید سرلوحه همه ما باشد

مرد میدان بودن شهید سلیمانی باعث محبوبیتش شد/ مکتب حاج قاسم باید سرلوحه همه ما باشد
ترقی گفت: مرد میدان بودن شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی و تیم‌هایی که به رهبری وی برای کمک به مردم جلوه پیدا کردند باعث محبوبیت این شخصیت والا مقام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: شخصیت حاج قاسم سلیمانی شخصیتی تکرار نشدنی در تاریخ کشورمان است که از رویش های انقلاب اسلامی بود که در نهضت امام(ره) رویده و در واقع با پیروی از مقام معظم رهبری به یک شجره طیبه تبدیل شد که توانست نماد مجسم «أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی و اسطوره آزادی خواهان جهان بود، گفت: این شخصیت هرگز از دشمن نمی ترسید و ترسی از خود و انقلابیون در دل دشمن ایجاد کرده بود و علی رغم این استواری و مقاومت در جبهه مقاومت یک یار مهربان و انسانی دلسوز برای مردم و به ویژه آسیب دیده گان از حوادث و بلایا در کشور بود و در کنار مردم و برای حل مشکلات مردم حضوری مخلاصانه داشت.

,

مرد میدان بودن شهید سلیمانی باعث محبوبیتش شد

, مرد میدان بودن شهید سلیمانی باعث محبوبیتش شد, مرد میدان بودن شهید سلیمانی باعث محبوبیتش شد,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان شد: مرد میدان بودن این شخصیت والا در عرصه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی و تیم هایی که به رهبری وی برای مردم جلوه پیدا کرد باعث محبوبیتش شد و موجب شد تا مشتاقان انقلاب اسلامی چه در داخل کشور و چه در خارج کشور به این شخصیت افتخار کنند و شعار «من قاسم سلیمانی هستم» را در جامعه و در جهان بتواند گسترش دهد.

,

ترقی ادامه داد: از آن جایی که این شخصیت در دوران حیاتش نماد مجاهدت و انقلابی گری بر اساس ایمان و عمل صالح بود توانست در قلب های مردم جا بگیرد و یک عشق و محبت ویژه ای را در بین مردم به خودش پدید آورد که این عشق و علاقه در همه اقشار مشهود است و این عشق و علاقه به او چه در داخل و چه در خارج باعث شد تا از او یک مکتب به یادگار بماند؛ مکتبی که دارای یک ایدئولوژی، سیره عملی و نمادهای ارزشمند سبک زندگی مشخصی است.

,

مکتب حاج قاسم باید سرلوحه مسئولان قرار گیرد

, مکتب حاج قاسم باید سرلوحه مسئولان قرار گیرد, مکتب حاج قاسم باید سرلوحه مسئولان قرار گیرد,

وی با تاکید بر اینکه مکتب حاج قاسم باید سرلوحه مسئولان قرار گیرد، افزود: ما در شرایط فعلی نیازمند الگوگرفتن و سرمشق گرفتن از این شخصیت والا مقام و مکتب او هستیم و وقتی که حاج قاسم را به عنوان یک نمونه تربت شده در مکتب امام و رهبری بشناسیم طبیعا باید سعی کنیم تا روحیه مجاهدت، مردم دوستی، اخلاص، معنویت و ضدیت با دشمن را از این شخصیت الگو برداری کنیم زیرا او شخصیتی آخرت جو بود و اهل تظاهر نبود.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: بنابراین کسانی که می خواهند این نماد را الگوی خود قرار دهند باید تلاش کنند این ویژگی ها را در خود تقویت کنند و خصوصیات اخلاقی، رفتاری و فکری این شهید والا مقام در حوزه عمل به آن توجه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه