اخبار داغ

برای صعود به قطر هر کاری که لازم باشد را انجام می‌دهیم؛

اسکوچیچ: به تیم ملی متعهدم ولی رؤیای من مربی‌گری در فوتبال اسپانیاست/ ایرانی‌ها می‌توانند فراتر از حد واقعی‌شان جلو بروند

اسکوچیچ: به تیم ملی متعهدم ولی رؤیای من مربی‌گری در فوتبال اسپانیاست/ ایرانی‌ها می‌توانند فراتر از حد واقعی‌شان جلو بروند
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایرانی‌ها نمونه‌ای از ملتی هستند که می‌توانند فراتر از حد واقعی‌شان بروند، همان‌طور که خودشان می‌گویند ۱۲۰ درصد ارائه می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاحبه با سایت sportske کرواسی پیرامون صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: برای اطمینان از صعود به جام جهانی، از ۴  بازی پیش رو نیاز به یک پیروزی داریم. امارات باید هر چهار بازی را پیروز شود و ما باید هر ۴ بازی را واگذار کنیم. نمی‌دانم چقدر واقع‌بینانه است؛ من باید حرفه‌ای باشم و اجازه آسوده بودن ندهم. در ۲۷ ژانویه با عراق و سپس با امارات بازی می‌کنیم. هر دو بازی در خانه است و هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه درباره ذهنیت ایرانی‌ها بیان داشت: ذهنیت‌شان را دوست دارم؛ آن‌ها نمونه‌ای از ملتی هستند که می‌توانند فراتر از حد واقعی‌شان بروند، همان‌طور که خودشان می‌گویند ۱۲۰ درصد ارائه می‌دهند. در این مورد آن‌ها شخصیت خوبی دارند و بازیکنانی نیستند که بخواهند آسوده باشند. آن‌ها بازیکنان حرفه‌ای هستند و تعداد زیادی از ۱۸ بازیکن ما در کشورهای خارجی بازی می‌کنند.

,

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد آرزویش عنوان داشت: ایران هرگز از مرحله گروهی صعود نکرده و بنابراین اگر ما این کار را انجام بدهیم، یک موفقیت خواهد بود؛ چرا که ما کیفیت لازم برای انجام این کار را داریم. ایران در جام جهانی قبلی نتایج قابل توجهی با تساوی یک - یک مقابل پرتغال و باخت یک بر صفر مقابل اسپانیا کسب کرد. در جام جهانی برزیل، لیونل مسی برد یک گله آرژانتین برابر ایران را در دقیقه ۹۰ رقم زد این نشان می‌دهد که ایران می‌تواند این کار را انجام بدهد. ایران با حضور در جام‌های جهانی آلمان، برزیل و روسیه تیم باتجربه‌ای شده.

,

اسکوچیچ بااشاره به رویارویی با تیم ملی فوتبال کرواسی گفت: دوست دارم اما این باید احساسی از قوی‌ترین نیرو باشد؛ قلبم تکه تکه خواهد شد. حضور در جام جهانی و هدایت تیمی با ۸۰ میلیون هوادار و بازی مقابل تیم کشور خود بدون شک خاطره‌انگیز خواهد بود و نمی‌دانم چطور بر آن غلبه کنم. ورزشگاه پر از تماشاگرانی از ایران و کرواسی می‌شود؛ یک جنون واقعی فوتبال. ایران در قطر احساس غربت نمی‌کند؛ احتمالاً مثل کرانچار زمانی که کرواسی را در جام جهانی ۲۰۰۶ مقابل برزیل هدایت کرد، گریه می‌کنم.

,

او در خصوص پیروزی شاگردانش در این بازی احتمالی اذعان داشت: می‌گویم این توانایی را داریم که از پس همه تیم‌ها بر بیاییم. نمی‌خواهم پیش بینی کنم. کرواسی محبوب خواهد بود اما ما هرگز تسلیم نمی‌شویم. هر مربی کروات دوست دارد سرمربی کرواسی باشد؛ این یک افتخار بزرگ برایم خواهد بود. من همیشه جاه‌طلب بوده‌ام و شغلم را دوست دارم. واقعیت این است که من این فرصت را پیدا کردم که به چیزهای بزرگ فکر کنم؛ همان‌طور که مربی‌گری در ایران هم شغل بزرگ و مهمی است. کاملاً به ایران متعهد هستم. تحقیقات و پرس‌وجوهایی شده اما من در حال حاضر یک کار دارم؛ بعد از آن، جام جهانی مهم‌تر از پول و هر چیز دیگری است.

,

اسکوچیچ پیرامون رؤیای مربی‌گری‌اش گفت: رویای من اسپانیاست؛ جایی که در تیم‌های لاس‌پالماس و کامپوستلا بازی کرده‌ام. اسپانیا از نظر من کشور ایده آلی‌است و وقتی صحبت از فوتبال باشگاهی به میان می‌آید، این رویای من خواهد بود. به دینامو فکر نمی‌کنم. من در رایکا مربی‌گری کرده‌ام و مدتی است که قصد ندارم به عنوان مربی به کشورم بازگردم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه