اخبار داغ

یک مقام مسئول:

مسافران خارجی غیر ایرانی مبتلا به کرونا، دیپورت می‌شوند

مسافران خارجی غیر ایرانی مبتلا به کرونا، دیپورت می‌شوند
یک مقام مسئول گفت: در صورت مشاهده مورد مشکوک به کرونا، اگر مسافر غیر ایرانی باشد، باید تست کرونا بدهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی کربلایی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، گفت: فرودگاه امام خمینی به دلیل حساسیت بالایی که دارد، همواره ملزم به رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی است. همچنین به صورت جدی هم این مسئله را رعایت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: از زمانی که دستور العمل شیوع ویروس اُمیکرون به ما ابلاغ شده به صورت خیلی جدی تمامی ورودی‌های مسافران از کشور‌های مختلف را کنترل می‌کنیم و به صورت مضاعف تمامی کنترل‌ها را انجام می‌دهیم.
,
 
,
مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: به صورت مستمر و سرزده مسئولان وزارت بهداشت به فرودگاه امام مراجعه می‌کنند و در صورت لزوم دستوراتی را می‌د‌هند که در این شرایط به سرعت این دستورات را انجام می‌دهیم.
,
 
,
کربلایی ادامه داد: طبق دستورالعملی که وزارت بهداشت به ما ارائه کرده، تمامی مسافران باید در هنگام ورود به ایران دارای تست منفی کرونا و همچنین کارت واکسن برای دو دوز واکسن باشند.
,
 
,
او گفت: در صورت مشاهده مورد خاص، اگر مسافر غیر ایرانی و مشکوک باشد، تست کرونا از فرد گرفته می‌شود و در صورت مثبت بودن تست مسافر دیپورت می‌شود. همچنین اگر تبعه ایرانی باشد به وزارت بهداشت معرفی می‌شود و بیمار سریعا توسط ماموران بهداشت به قرنطینه می‌رود.
,
 
,
این مقام مسئول گفت: در صورتی که مهمان خارجی و برای سازمان خاصی باشد با هماهنگی و تشکیلاتی که انجام می‌شود، به قرنطینه هدایت می‌شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه