اخبار داغ

مستند ساز و کارگردان ایلامی:

رسانه انتقال دهنده مکتب حاج قاسم به سراسر دنیا است

رسانه انتقال دهنده مکتب حاج قاسم به سراسر دنیا است
مستند ساز و کارگردان ایلامی گفت: رسانه انتقال دهنده مکتب حاج قاسم به سراسر دنیا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ " قدرت باقری"،  مستند ساز و کارگردان ایلامی در گفتگو با خبرنگارایلام بیدارگفت: حاج قاسم در دل همه مردم به ویژه مردم ایلام نقشی ویژه دارد چرا که هنوز شکوه گام های این مرد بزرگ در مهران و بلندی های قلاویزان به یادگار مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: خاطراتی که مردم ایلام با شهید سلیمانی داشتند هرگز فراموش نخواهد شد چرا که مردم ایلام شاهد رشادت های او در ایلام  بوده اند.

,

باقری در ادامه گفت:  همه از نبود حاج قاسم در میان ما امروز ناراحت هستیم ولی باید مکتب حاج قاسم به عنوان یک الگو برای همه دنیا مد نظر قرار گیرد که بدون هیچ پیش شرطی به دفاع از آرمان های انقلاب پرداخت و دشمنان را از مرزهای ما دور کرد.

,

کارگردان ایلامی بیان داشت: سیره و شخصیت حاج قاسم برای ما جریان ساز و حامل نکات مهمی است که می تواند برای همه الگو باشد از این رو باید تولیداتی را نظر فیلم و مستند از این اسطوره محور مقاومت داشته باشیم.

,

وی یادآور شد: امروز حاج قاسم باعث شده تا جریان مقاومت بتواند در مقابل کسانی که نقشه های شوم برای کشورها دارند ایستادگی کند و پاسخ دندان شکن به  استکبار جهانی بدهد.

,

باقری تصریح کرد: مکتب حاج قاسم را می توان در عرصه فیلم وتصویر تبیین کرد و ابعاد شخصیتی و اقدامات وی را با استفاده از رسانه به دنیا منتقل کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه