اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

ایلام آماده استقبال از خانواده‌های شهدای شناسایی شده است

ایلام آماده استقبال از خانواده‌های شهدای شناسایی شده است
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: مراسم استقبال از خانواده‌های شهدا شناسایی شده دهم و چهاردهم دی ماه با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار "جمال شاکرمی"،  فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: مراسم استقبال از خانواده معظم شهیدان سید ابوالفضل حسنی در روز جمعه ۱۰ دی ماه در شهرستان بدره و مراسم استقبال از شهید قاسم شاه ولدی در دانشگاه آزاد اسلامی در روز سه شنبه ۱۴ دی در شهر ایلام با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان با تاکید بر برگزاری مراسمی باشکوه و در شأن و منزلت شهدای گرانقدر، تکریم خانواده‌های معظم این عزیزان را یک تکلیف دانست.

,

شهید شاه ولدی اهل شهرستان شازند استان مرکزی و عضو لشکر ۲۱ حمزه سید الشهدا که در عملیات والفجر هشت در سال ۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در سال ۹۸ به عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به خاک سپرده شد.

,

همچنین شهید سید ابوالفضل حسنی اهل استان تهران و در سال ۶۶ در عملیات مسلم ابن عقیل در محل عملیاتی نهر عنبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این شهید گرانقدر در سال ۹۷ در یادمان شهرستان بدره دفن و چندی پیش از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.

,

 

,

انتهای پیام/الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه