اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

ورود سامانه بارشی و آغاز بارش‌های شدید از روز چهارشنبه/ پیش بینی جوی پایدار طی دو روز آینده برای بیشتر مناطق کشور

ورود سامانه بارشی و آغاز بارش‌های شدید از روز چهارشنبه/ پیش بینی جوی پایدار طی دو روز آینده برای بیشتر مناطق کشور
سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت و ورود سامانه بارشی و آغاز بارندگی به کشور از روز چهارشنبه خبر داد و اعلام کرد: آسمان بیشتر مناطق کشور از امروز تا روز چهارشنبه دارای جوی پایدار است.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس گزارش سازمان هواشناسی کشور، امروز برای مناطقی از استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده و آسمان سایر مناطق کشور از امروز تا روز چهارشنبه دارای جوی پایدار است که افزایش نسبی غلظت آلاینده‌های جوی را در شهرهای صنعتی و پرجمعیت را خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امروز در تهران، کرج، اراک، اصفهان و تبریز، فردا در تهران، کرج، اراک، اصفهان، تبریز و مشهد، روز چهارشنبه در تهران، کرج، اراک و مشهد و روز پنجشنبه هفته جاری در تهران، کرج، اراک و مشهد، سکون نسبی در جو و افزایش غلظت آلاینده‌ها رخ خواهد داد.
,
 
,
روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی در مناطقی از استان‌های خوزستان، لرستان، جنوب ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، هرمزگان، ارتفاعات کرمان و دامنه‌های زاگرس واقع در غرب کشور، بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
روز پنجشنبه شدت بارش‌ها در جنوب‌غرب کشور افزایش می‌یابد و گستره آن به‌تدریج نیمه جنوبی کشور و مانند استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، مناطق مرکزی اصفهان و جنوب همدان و مرکزی را دربرمی‌گیرد.
,
 
,
روز جمعه در بیشتر مناطق کشور، به جز شمال غرب و تا حدی غرب، آسمان ابری و بارانی است و بارندگی پیش بینی شده است، به طوری‌که بارش در نیمه جنوبی کشور شدید خواهد شد.
,
 
,
آب‌های خلیج فارس امروز و فردا و دریای عمان و خلیج فارس روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته مواج است.
,
 
,
آسمان تهران امروز و فردا آفتابی و صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی شده است که بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۱۰ و یک‌ درجه زیر صفر خواهد بود. روز چهارشنبه و پنجشنبه ابری و نیمه‌ابری خواهد بود. روزهای جمعه و شنبه هفته نیز آسمان پایتخت نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود که روز یکشنبه هفته آینده احتمال بارش باران وجود دارد.
,
 
,
بندرعباس امروز با بیشینه دمای ۲۷درجه بالای گرم‌ترین و تبریز  با بیشینه دمای صفر درجه سردترین مراکز استان‌ کشور است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه