اخبار داغ

توسط مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس؛

ویژه برنامه های شبکه خلیج فارس در ۹ دی تشریح شد

ویژه برنامه های شبکه خلیج فارس در ۹ دی تشریح شد
جلایی گفت: شبکه خلیج فارس به مناسبت سالروز حماسه بزرگ ۹ دی برنامه های مختلفی تدارک دیده است که همزمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پخش می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران جلایی مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز؛  به تشریح ویژه برنامه های شبکه خلیج فارس در ۹ دی ماه سال جاری پرداخت و اظهار کرد: برنامه رادیویی سایه سار ولایت در ساختار کلامی ، پیامی و آوایی با پرداختی جامع و علمی به جایگاه نخبگان دینی سیلسی جامعه در ایجاد بصیرت و گفتمان ناگسستنی و پیوند امام و امت می پردازد.

جلایی افزود: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، وصیتنامه سردار شهید حاج قاسم و تاکید و تذکر ایشان به تبعیت از ولایت و نقش شهید در جامعه بعنوان یک مکتب( طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب) از مهمترین اهداف این برنامه است که عواملی همچون صدابردار: الهام اوین- گوینده: عزیز سیدی – تهیه کننده، نویسنده و گزارشگر: سهیل مهر در این برنامه نقش آفرینی می کنند.

وی همچنین از برگزاری میزگرد “بصیرت” در ساختار گفتگو محور به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی به نقش و اثربخشی فرهیختگان در ایحاد بصیرت سیاسی اجتماعی ،خبر داد و گفت: همچنین تحلیل منویات رهبر معظم انقلاب درباره حماسه باشکوه ۹ دی با حضور کارشناسان و صاحب نظران می پردازد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس  به معرفی عوامل برگزاری این میزگرد پرداخت و عنوان کرد: تهیه کننده، نویسنده و گزارشگر: سهیل مهر- صدابردار: الهام اوین- مجری کارشناس: جناب دکتر بهرام شاهی ( فعال فرهنگی اجتماعی در حوزه انقلاب اسلامی پژوهی) – کارشناسان : دکتر قاسم امینی دکترای جامعه شناسی سیاسی- حجت الاسلام داوری پژوهشگر ارشد پروژه های سیاسی اجتماعی وزارت کشور- سید رضا موسوی فعال فرهنگی اجتماعی و عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خواهند بود.

به گفته جلایی، شبکه استانی سیمای خلیج فارس نیز بمناسبت سالروز حماسه عظیم ۹ دی ویژه برنامه ای با عنوان  ” ویژه ۹دی “در یک قسمت به تهیه کنندگی محمد تقی نقیبی تدارک دیده است که این برنامه تجمع مردم انقلابی شهرستان بندرعباس و از  محل برگزاری مراسم را بصورت زنده و مستقیم به روی آنتن می برد.این برنامه همچنین با حضور کارشناسان عوامل پدید آمدن رخداد تاریخی ۹ دی و علل حضور پرشور مردم در این حماسه عظیم را بررسی می کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه