اخبار داغ

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس:

شهید سلیمانی با رفتنش دل تمام مردم را سوزاند/ رویش میلیون‌ها حاج قاسم در ایران

شهید سلیمانی با رفتنش دل تمام مردم را سوزاند/ رویش میلیون‌ها حاج قاسم در ایران
استیلی گفت: دشمن تصور می کرد که با ترور شهید سلیمانی، راه و اهداف این شهید هم ترور می شود اما اینک مکتب شهید سلیمانی زنده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید استیلی سرمربی سابق تیم فوتبال امید کشور در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه عاشق وطن بود، گفت: شخصیت و منش حاج قاسم قابل توصیف نیست چرا که بی نظیر بود اما می توان گفت که تمام تلاشش در جهت خدمت به مردم و کشور بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,

وی ادامه داد: خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی برای مردم ایران خبر شوکه کننده ای بود و در مراسم تشییع این شهید بزرگوار شاهد حضور میلیونی مردم کشورمان بودیم و می توان گفت حاج قاسم با رفتنش دل همه مردم ایران را سوزاند.

,

استیلی ادامه داد: دشمن تصور می کرد که با ترور شهید سلیمانی، راه و اهداف این شهید هم ترور می شود اما اینک مکتب شهید سلیمانی زنده است و دشمن هرگز قدرت تقابل با این تفکر و مکتب را نخواهد داشت چرا که جایگاه شهید سلیمانی در قلب و دل مردم است و به همین راحتی نمی توان ریشه های این محبت را خشکاند.

,

زننده گل قرن به آمریکا در جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ به بیان اینکه استکبار ستیزی جزو شاخصه های بارز حاج قاسم بوده است، تاکید کرد: سردار سلیمانی شخصیتی بزرگ ، دوست داشتنی، فداکار بود و یقینا اگر سردار مقاومت نبود، استکبار جهانی با نفوذ در منطقه می توانست به راحتی اهداف و توطئه هایش را پیاده سازی کند.

,

وی در پایان گفت: یاد و خاطره سردار دلها ابدی است و فراموش نمی شود و باید تلاش نمود تا راه و اهدافش برای نسل امروز و آینده تبیین شود و دشمن باید بداند که اگر یک حاج قاسم را به شهادت رسانده، اکنون میلیون ها حاج قاسم در ایران آماده مقابله با توطئه های آنان هستند.

,

انتهای پیام؛

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه