اخبار داغ

مشاور اسبق فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران:

حاج قاسم سلیمانی، جهاد را تنها در جنگ نمی‌دید/ کرمان، منشأ عشق دفاع از حرم اهل بیت

حاج قاسم سلیمانی، جهاد را تنها در جنگ نمی‌دید/ کرمان، منشأ عشق دفاع از حرم اهل بیت
سومین نشست مروری بر کتاب شاخص های مکتب شهید سلیمانی عصر امروز با حضور همرزم و جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس؛ سردار حسن رونده، مشاور اسبق فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در سلسله نشست های نقد هنر و رسانه اظهار کرد: بصیرت افزایی یکی از ویژگی های خاص این شهید بزرگوار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,

وی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عدالت خواه، سیاسی، امنیتی، دیپلمات و… بود که بصیرت خود را به منطقه نیز گسترش داده بود.

,

این سردار سپاه گفت: مقام معظم رهبری فقیه، ادیب، قاری، آگاه از امنیت و سیاست و… هستند و شخصیت جامعی دارند، شهید سلیمانی نیز داری ویژگی های زیادی بود که مردم داری او ویژه تر بود.

,

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی اتاقی ویژه ای برای مردم راه اندازی کرده بود که مردم درخواست های خود را طی نامه ای اعلام کنند و ایشان نامه های آنان را پیگیری و حل می کرد.

,

سردار رونده اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی شاگرد خوب مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری بود که حرف آنان را عمل کرد.

,

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خاطر نشان کرد: حاج قاسم با تمام توان خود برای دفاع از حرم اهل بیت استفاده کرد که منشأ آن عشقی بود که در کرمان و وجود شهید کامیاب بود‌.

,

وی ادامه داد: آقاسید کمال موسوی در عرفان و اخلاق با امام راحل(ره) جلسه خصوصی داشتند و با حاج قاسم سلیمانی پیوند داشتند.

,

حجت السلام شیرازی، بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی در شب عملیات والفجر هشت بیان کردند که اروند را به حضرت فاطمه الزهرا(س) قسم دادم که نیروها بدون آسیب از آب عبور کنند.

,

وی گفت: جلسات روزه حضرت زهرا هر ساله در منزل حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شد و ایشان باصدای بلند گریه می کردند و اشک می ریختند.

,

به گفته حجت‌الاسلام شیرازی عنایت اهل بیت به حاج قاسم، حاج قاسمی ساخت که نوع اخلاق او با مردم و مظلومین متفاوت بود.

,

وی ادامه با بیان این پرسش که ما چند کتاب در خصوص حاج قاسم سلیمانی نوشته شود، گفت: ایشان از جمله دارایی های ماست که شخص رئیس جمهور آمریکا به دنبال از بین بردن آن بود.

,

حجت‌الاسلام شیرازی امروز همه بر این باورند که حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی است، گفت: برای یکی از رئیس جمهور هزاران کتاب نوشته می شود اما برای تبیین حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک قهرمان ملی و کسی که هشت سال فرمانده جنگ دفاع مقدس بود.

,

در ادامه این نشست سردار رونده خاطر نشان کرد:  حاج قاسم سلیمانی شهادت را یک حیات ابدی می‌دانست. حاج قاسم سلیمانی تمامی امور جنگ، مسافرت، کارهای اداری، فرهنگی و… را جهاد می‌دید که انتها نداشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه