اخبار داغ

مهران رجبی:

ترامپ با ترور سردار سلیمانی ننگِ سیاهی کارنامه خود را به جان خرید/ حاج قاسم مرد میدان، فرمانده‌ای فراملی و ستون جبهه مقاومت بود

ترامپ با ترور سردار سلیمانی ننگِ سیاهی کارنامه خود را به جان خرید/ حاج قاسم مرد میدان، فرمانده‌ای فراملی و ستون جبهه مقاومت بود
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اگر سردار سلیمانی محبوبیتی فراملی نداشت ترامپ با ترور حاج قاسم برگ سیاهی دیگری را به برگه های سیاه عملکردش اضافه نمی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران رجبی در آستانه شهادت سردار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: جایگاه سردار سلیمانی فراتر از کشور ایران بوده و شخصیتی بین المللی و جهان شمول دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حاج قاسم  فرمانده سپاه قدس و جبهه مقاومتِ فراملی ای بود که ارکان آن را  ایران، سوریه، عراق، یمن، بحرین، لبنان، غزه، مصر، افغانستان و پاکستان تشکیل دادند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه حاج قاسم علاوه بر ایران سردار دیگر کشورهای جبهه مقاومت هم است، اظهار داشت: فارغ از اینکه دولت فلان کشور یا مجلس افعانستان چه نظری دارد، ملت ها به رسالت سردار سلیمانی پی برده اند.
,
 
,
رجبی تصریح کرد: اگر سردار سلیمانی در بین مردم سایر ملت ها محبوبیت نداشت ترامپ برگ سیاهی دیگری را همانند دیگر برگه های سیاه عملکردش به کارنامه خود اضافه نمی کرد. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ترامپ با ترور سردار سلیمانی هزینه سنگینی داد تا این برگ را برای کارنامه خود ایجاد کند، گفت: از نظر ترامپ ارزش داشت که پرونده خود را ننگین تر کند اما سردار را از سر راه بردارد.
,
 
,
رجبی حاج قاسم را مرد میدان و فراتر از یک کشور دانست و افزود: ویژگی سردار سپاه قدس بودن این است که همزمان در آمرلی و ادلب یا عراق و سوریه باشید یا حتی از طریق مستشاران جبهه مقاومت را رصد و هدایت کنید.
,
 
,
وی ادامه داد: البته اشخاصی را داریم که اگرچه به بزرگی و وجنات سردار سلیمانی نمی رسند اما از زمره افرادی هستند که سردار به آنها احترام می گذاشت.
,
 
,
بازیگر فیلم سینمایی اخراجی ها در خاتمه اظهار داشت: گاهی میدان برای عده ای فراهم  و برای برخی فراهم نیست، شاید یک کشاورز غیور مومن هم ویژگی های سردار را داشته باشد اما شرایط تعیین کننده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه