اخبار داغ

۱۲ هفته است که هیچ پرداختی نداشته‌ایم؛

منصوریان: نصیرزاده به چه حقی با دستیاران من تماس گرفت/ کامرانی‌فر گفت ۲ ماهه پول‌تان را از تراکتور می‌گیرم!

منصوریان: نصیرزاده به چه حقی با دستیاران من تماس گرفت/ کامرانی‌فر گفت ۲ ماهه پول‌تان را از تراکتور می‌گیرم!
سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت گفت: هوشنگ نصیرزاده چه سمتی دارد و چرا به خودش اجازه می‌دهد با دستیاران من تماس بگیرد و بگوید برای مطالبات خودشان از تراکتور تخفیف‌هایی را لحاظ کنند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌رضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت پیرامون بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه‌ها اظهار داشت: بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به دلیل بدهی به مربیان یا بازیکنان ایرانی و خارجی است. در چند هفته قبل رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد امکان ندارد ما بین افراد ایرانی و خارجی تفاوتی قائل شویم و حتی عنوان کرد مگر خون خارجی‌ها رنگین‌تر است اما  کمیته استیناف تایید کرده و مبالغ هم مشخص شده است. ما باید به حق و حقوق خودمان برسیم اما بدون آن که به ما اطلاع دهند پنجره نقل و انتقالات تراکتور باز میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان داشت: پیگیری کردم و دیدم این کار توسط حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون انجام شده. ما ذی‌نفع هستیم و طلبکاریم و باید رضایت ما اخذ می‌شد اما کامرانی‌فر گفت ظرف ۲ ماه آینده من پول‌های شما را خواهم گرفت! در این فاصله به کمیته انضباطی مراجعه کردم و پیگیر کار شدم اما گفتند پرونده شما را بردند. پیگیری کردم و متوجه شدم کامرانی‌فر به صورت تلفنی پنجره بسته تراکتور را باز کرده و از حقوق ما یک طرفه گذشته. رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود هیچ فرقی بین خارجی‌ها و ایرانی‌ها وجود ندارد.

,

منصوریان درباره این مسئله عنوان داشت: باید پرسید کامرانی‌فر چرا و بر اساس چه دلایلی این پنجره را باز کرد؟ ما حق و حقوقمان را در داخل کشورمان نمی‌توانیم بگیریم و این یک توهین به مربیان ایرانی است. اگر به این وضعیت رسیدگی نشود موجب فساد می‌شود. این که یک نفر بتواند روند یک پرونده را وتو کند چه آینده‌ای را می‌توان متصور بود؟ چرا بدون اطلاع من و همکارانم مطالبات ما از تیم تراکتور نادیده گرفته می‌شود؟ 

,

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت تصریح داشت: نصیرزاده چه سمتی دارد و چرا به خودش اجازه می‌دهد با دستیاران من تماس بگیرد و بگوید برای مطالبات خودشان از تراکتور تخفیف‌هایی را لحاظ کنند؟ او که در چند روز پیش از قانون و پیگیری مطالبات به حق سخن می‌گفت بر اساس چه جایگاهی با همکاران من تماس می‌گیرد تا برای تراکتور تخفیف بگیرد؟ اگر از این فوتبال مربیان و بازیکنان را بگیریم چه چیزی باقی می‌ماند؟ من با کوچکترین صحبتی که کردم به کمیته اخلاق دعوت شدم و باید در خصوص کامرانی‌فر هم بر اساس قوانین رفتار کرد.

,

او در مورد شرایط تیمش تأکید داشت: با توجه به سابقه‌ای که در تیم فوتبال نفت تهران داشتم تصورم این بود که در هفته‌های چهارم یا پنجم پرداختی به بازیکنان را شاهد هستیم اما این مساله رخ نداد. به اتفاق مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جلساتی را داشتیم که در یکی از این جلسات مسئولان پالایش و پخش هم حضور داشتند و قول همه جور مساعدت و همراهی را دادند. بر اساس بند «ج» ما به صورت مستقیم نمی‌توانیم بابت ورزش حرفه‌ای هزینه کنیم اما می‌توان به عنوان قرض از آنها پول بگیریم.

,

منصوریان در پایان گفت: این مستلزم آن بود که شورای تامین شهرمان امضا بدهد تا به عنوان شاهد این به مبلغ به عنوان دیون ما محسوب می شود. این کار قابل انجام بود و می‌توانستیم این دیون را از مطالبات کم کنیم، با آنکه مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان ذیحساب‌ شرکت است اما این کار میسر نشد. قول‌هایی داده شد اما اجرایی نشد و ما الان ۱۲ هفته است که هیچ پرداختی نداشته‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه