اخبار داغ

حزب الله:

ادعاهای پوچ ائتلاف سعودی حتی ارزش پاسخ نیز ندارد

ادعاهای پوچ ائتلاف سعودی حتی ارزش پاسخ نیز ندارد
حزب الله لبنان اعلام کرد که ادعاهای بی اساس ائتلاف متجاوز سعودی درباره نقش این جنبش در یمن حتی ارزش پاسخ دادن نیز ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حزب الله لبنان به ادعاهای ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی درباره نقش حزب الله در جنگ یمن واکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بخش روابط رسانه‌ای حزب الله با صدور یک بیانیه اعلام کرد، آنچه که در نشست خبری سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی مبنی بر نقش حزب الله در یمن بیان شد، مطالبی پیش پا افتاده و پوچ است که حتی ارزش پاسخ دادن نیز ندارد.
,
 
,
حزب الله لبنان اتهامات ائتلاف عربستان در جنگ یمن درباره کمک نیروهای حزب الله به جنبش انصارالله برای پرتاب موشک‌های بالستیک و پهپادها از فرودگاه صنعا به سمت عربستان را ادعاهایی بی اهمیت توصیف کرد.
,
 
,
هم زمان با تداوم جنایات عربستان علیه غیرنظامیان یمنی، سخنگوی ائتلاف متجاوز اخیرا در یک کنفرانس مطبوعاتی ویدئویی به خبرنگاران نشان داده و مدعی شد که ایران و حزب‌الله درحال آموزش نیروهای انصارالله یمن هستند. وی همچنین آماری از حملات موشکی و پهپادی انصارالله به مواضع عربستان از سال ۲۰۱۵ تاکنون ارائه داد.
,
 
,
از طرف دیگر ترکی المالکی در ادامه ادعاهای خود گفت که انصارالله فرودگاه بین المللی صنعا را تبدیل به انبار تسلیحات و سکوی پرتاب موشک و پهپاد علیه عربستان کرده است. این درحالی است که بسیاری از سازمانهای بین‌المللی و نمایندگان آنها در این فرودگاه حضور دارند و هرگز درباره حملات موشکی انصارالله از فرودگاه صنعا حرفی نزده‌اند و همچنین انصارالله برای حمله موشکی و پهپادی نیازی به استفاده از چنین مواضعی ندارد.
,
 
,
تحلیلگران بر این باورند عربستان در شرایطی که همه کارتهای خود در جنگ یمن را در حال سوختن می بیند، به کشتار غیرنظامیان متوسل شده و با این ادعاها برای تبرئه خود تلاش می‌کند. به ویژه جایی که سخنگوی ائتلاف متجاوز از آمار موشکها و پهپادهای یمنی که عمق عربستان را نشانه رفته اند صحبت می کرد، ناامیدی و شکست در سخنان وی هویدا بود.
,
 
,
در یک دهه گذشته و بعد از کمرنگ شدن نقش مهره‌های عربستان سعودی در ساختار سیاسی لبنان روابط میان دو طرف متشنج بوده و طی این سال‌ها ریاض از هیچ اقدام خصمانه‌ای ضد بیروت دریغ نکرده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه