اخبار داغ

تغییر مالکیت صوری برای ارائه به AFC؛

تغییرات فوری در باشگاه پرسپولیس؛ مجمع، هیأت‌مدیره و مدیرعامل جدید/ رئیس جدید سرخ‌ها از یک فدراسیون می‌آید؟!

تغییرات فوری در باشگاه پرسپولیس؛ مجمع، هیأت‌مدیره و مدیرعامل جدید/ رئیس جدید سرخ‌ها از یک فدراسیون می‌آید؟!
پس از مسائل مطرح شده توسط AFC، مجمع باشگاه پرسپولیس دچار تغییراتی خواهد شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با ارسال اخطار صریح کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون ملی فوتبال مبنی بر ابطال مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های مطرح فوتبال ایران، موجی از تلاش‌های اهالی سیاست و ورزش برای فرار از این بحران آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
پس از ورود مسئولین دولت، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال، مطرح شد که مجامع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دستور دولت از یک‌دیگر تفکیک شده و مالکیت سرخابی‌های در اختیار دو وزارت‌خانه به غیر از وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته.
,
 
,
این امر اما با اظهارات معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی تکذیب شد تا مشخص شود که تنها کنترل تجاری این دو باشگاه در دست دولت باقی مانده و خبری از انتقال مالکیت نیست؛ موضوعی که عملاً از تغییر اسامی روی کاغذ برای ارائه مستندات به AFC حکایت داشت.
,
 
,
با این روند احتمالاً مسئله مالکیت سرخابی‌ها هنوز هم در راهروهای کنفدراسیون فوتبال آسیا یک موضوع لاینحل باقی بماند و به احتمال قریب به یقین هم از حضور هر دو تیم در رقابت‌های ACL۲۰۲۲ جلوگیری به عمل آید.
,
 
,
حالا و با توجه به شرایط بغرنج مدیریتی باشگاه پرسپولیس علاوه بر مسائل فوق، شنیده شده که مجمع باشگاه پرسپولیس با اعضای جدید برای تعیین هیأت مدیره و انتخاب مدیرعامل فردا برگزار خواهد شد؛ مسئله‌ای که احتمال آن با توجه به رویارویی حساس تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان چندان منطقی نیست.
,
 
,
با این حال اما عزم‌ها جزم شده و از برخی منابع هم خبر رسیده که مسئولین تصمیم‌گیر برای تعیین مدیرعامل جدید سرخ‌پوشان به اجماع نظر رسیده‌اند و قرار است یکی از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی که حائز سبقه نظامی هم بوده، سکان هدایت امور مدیریتی باشگاه پرسپولیس را در دست بگیرد.
,
 
,
این خبر در حالی دست به دست شده که طی هفته اخیر بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار بیانیه مشترکی به حمایت از سیدمجید صدری، سرپرست مدیرعاملی فعلی باشگاه‌شان پرداخته بودند و او را از گزینه‌های موجود بهتر و اصلح‌تر می‌دانستند.
,
 
,
رئیس سازمان خصوصی‌سازی نیز در این رابطه از ورود سهام سرخابی‌ها به بازار بورس و اوراق بهادار تا اواسط بهمن‌ماه خبر داده و بعید هم نیست که با توجه به شرایط اقتصادی و مالکیتی سرخ‌ها، تصمیمی مطابق با موارد مذکور در مجمع اتخاذ شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه