اخبار داغ

فرآیند واگذاری سهام در بهمن شروع خواهد شد؛

رغبتی: AFC را در بحث مالکیت خصوصی سرخابی‌ها قانع کردیم/ استقلال و پرسپولیس به‌هرشکل تحت مالکیت دولت هستند

رغبتی: AFC را در بحث مالکیت خصوصی سرخابی‌ها قانع کردیم/ استقلال و پرسپولیس به‌هرشکل تحت مالکیت دولت هستند
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فرآیند واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریق فرابورس در بهمن یا فوریه ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رغبتی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: مالکیت سرخابی‌ها به هر شکلی متعلق به دولت است ولی خوش‌بختانه با نامه‌ای که دیروز سازمان خصوصی‌سازی در اختیار وزارت ورزش‌وجوانان گذاشت، وزیر هم این موضوع را تأیید و تأکید کرد که در بهمن یا فوریه ۲۰۲۲ فرآیند واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریق فرابورس آغاز شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه عنوان داشت: طبیعتا در یک برنامه زمان‌بندی به تدریج تا جایی که لازم است این سهام واگذار خواهد شد. این بزرگ‌ترین موضوعی بود که باید AFC‌ را قانع می‌کردیم که باشگاه‌ها در حال پیدا کردن مالکیت خصوصی هستند. این مالکیت از دولت منتقل می‌شود و سهام‌داران متفاوت هستند.
,
 
,
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا برای هر ۳ باشگاه ایرانی مواردی را اعلام کرده بودند. بعضی از مباحث که به وزارت‌خانه مربوط بود و مشخصا همین موضوع را انجام دادیم. سایر موارد را تا جایی که من در جریانم و با مدیران دو باشگاه هم در ارتباط بودم، انجام شده و نزدیک به ۳۰۰ صفحه مدارک و مستندات در خواست شده را بارگذاری کردند. امیدواریم این مساله حل شود ولی باید منتظر باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه