اخبار داغ

سردار نقدی:

باید با کنار با کنار گذاشتن کلیشه‌ها انقلاب کنیم

باید با کنار با کنار گذاشتن کلیشه‌ها انقلاب کنیم
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: باید طرح‌های جدید ارائه کنیم و در روش‌های تحقیقی با کنار گذاشتن کلیشه‌ها انقلاب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در مراسمی که به مناسبت هفته‌ی پژوهش با حضور فرماندهان، مدیران، فرهیختگان و تلاشگران عرصه پژوهش، در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام حماسه ساز نهم دی و یاد و خاطره سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: همانگونه که جهاد با نفس یکی از مهمترین راه‌های رسیدن به خدا است، تلاش و جهاد علمی نیز راه روشن تقرب به خدا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: جهاد علمی مولفه‌هایی دارد که پیدا کردن صورت مسئله و داشتن فرمول‌های حلّ مسئله از جمله این مولفه‌ ها به شمار می‌آید.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه کار کردن کلیشه‌ای را بی اثر دانست و اظهار کرد: باید طرح‌های جدید ارائه کنیم و در روش‌های تحقیقی با کنار گذاشتن کلیشه‌ها انقلاب کنیم. دست پژوهش‌گران را در این حوزه باز بگذاریم و از آنها حمایت کنیم.

,

سردار نقدی تاکید کرد: سومین مولفه جهاد علمی و موفقیت در این عرصه این است که دانشمندان و پژوهشگران باید خود و علمشان را به طور کامل وقف اسلام و انقلاب کنند تا مانند شهید سلیمانی که وجودش را وقف انقلاب و جهان اسلام کرد، اثرگذار و ماندگار شوند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از نخبگان و تلاشگران عرصه پژوهش و خانواده‌های دانشمندان متوفی دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه