اخبار داغ

شهردار منطقه ۵ کرج:

تعیین تکلیف جبران خسارت ۷۰ واحد مسکونی حصارک توسط دستگاه قضا/ به مالک برای رفع خطر گودبرداری اخطار داده شد

تعیین تکلیف جبران خسارت ۷۰ واحد مسکونی حصارک توسط دستگاه قضا/ به مالک برای رفع خطر گودبرداری اخطار داده شد
مجید کمالی نژاد گفت: مدت زمان تخلیه، میزان خسارت و قیمت کل واحد مسکونی با حضور ۳ کارشناس منتحب از اهالی، مالک و مقام قضائی تعیین تکلیف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهردار منطقه ۵ کرج درباره آخرین وضعیت گودبرداری حصارک کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: طی سال های گذشته مالک زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع در حصارک پائین برابر مقررات با شهرداری به توافقاتی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مجید کمالی نژاد با اشاره به اینکه پس از انجام اقدامات قانونی یک ایستگاه آتش نشانی و پارک در زمین مذکور ساخته و ۶ هزار متر مربع سهم مالک شد، افزود: با تصویب کمیسیون ماده ۵ کاربری تجاری برای مالک مصوب شد اما چگونگی گودبرداری قابل تامل است.
,
وی اظهار داشت: در حال حاضر گودبرداری خطراتی را برای واحدهای مسکونی همجوار ایجاد کرده است در نتیجه شهرداری لایحه ای به شورا ارسال کرد و در نهایت برای مالک اخطار فرستاد تا نسبت به رفع خطر پروژه گودبرداری اقدام کند.
,
کمالی نژاد تصریح کرد: شهرداری برای جلوگیری از هدررفت زمان، لایحه ای به شهرداری ارسال کرد تا اهالی با دریافت کمک هزینه مسکن نسبت به تخلیه فوری منازل اقدام کنند، اما مردم دغدغه هایی داشتند که آن را با شهرداری در میان گذاشتند.
,
وی با اشاره به اینکه مدت زمان تخلیه، میزان خسارت و قیمت کل واحد مسکونی با حضور ۳ کارشناس منتحب از اهالی، مالک و مقام قضائی تعیین تکلیف می شود، گفت:  با بررسی موضوعات مذکور یک سال به مالک زمان داده می شود تا برای رفع خطر اقدام کند.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه