اخبار داغ

سرمربیان صنعت‌نفت و آلومینیوم چه گفتند؟

منصوریان: شورای تامین با درخواست ۳۰ میلیاردی ما موافقت کند/ خطیبی: رقیب پتانسیل بالایی دارد

منصوریان: شورای تامین با درخواست ۳۰ میلیاردی ما موافقت کند/ خطیبی: رقیب پتانسیل بالایی دارد
سرمربیان تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت و آلومینیوم پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک گفت: بازی فردا، عیار خوبی برای تیم ما است. بازیکنان ما در میدان جدیدی وارد می‌شوند. در بازی با فولاد خوب بودیم اما در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: جایگاه دو تیم متفاوت است. آلومینیوم ۳ رده با جدول فاصله دارد اما ما به خاطر مشکلات ابتدای فصل، در رده خوبی نیستیم. امیدوارم خیلی زود به فرم ایده‌آل برگردیم. بحث اعتصاب نبود و بحث دلخوری بود. قرار بود تا هفته پنجم تیم شارژ شود اما در این ۱۲ هفته هنوز پولی نگرفتیم. در بدنسازی ابتدای فصل هم مشکل داشتیم اما شرکت کردیم. در دو جلسه آخر به خاطر مشکلات مالی نمی‌خواستند تمرین کنند و حق هم دارند. تیم ما جزو ۳ تیم کم هزینه لیگ است و خرج زیادی نداشتیم. بازیکنان ما بدون تمرین می‌خواستند به زمین بیایند که این باعث می‌شد بازیکن آسیب دیده روی دست ما بماند. روحیه تیم به هم ریخته بود. امروز با مدیران ورزش وزارت نفت جلسه داریم و با وجود تمام درآمدزایی که نفت در کشور دارد اما مشکل داریم.
,
منصوریان اضافه کرد: درستش این بود که ۳۰ میلیارد به ما قرض می‌دادند و شورای تامین هم آن نامه را امضا می‌کرد. این قرض از پالایشگاه به تیم بود که انجام نشد. موضوع مالی کار ما را سخت می‌کند و مجبوریم از انرژی‌ بزرگان تیم استفاده کنیم.
,
سرمربی صنعت نفت درباره حریفش گفت: آلومینیوم تیم سخت ببازی است و تاکنون ۲ گل خورده است. موقعیت‌سوزی‌های ما زیاد بوده است اما فرصت زیاد ایجاد کردند. اگر بازیکنان با تمرکز کافی به میدان روند، فکر می‌کنم ۳ امتیاز در آبادان حفظ شود. در آبادان با هر تیمی بازی کنیم، برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویم. در خارج از آبادان هم نسبت به توانمندی حریف به میدان می‌رویم. با تیم متفاوت‌تری نسبت به بازی فولاد می‌رویم و حداقل ۵ تاخیر داریم. این رده، لیاقت تیم ما نیست و شایستگی بیشتری داریم.
,
وی ادامه داد: ما سعی کردیم که بازیکنان که مشکلات مالی دارند را متفاوت تمرین دهیم یا استراحت دهیم. با مردم آبادان روراست بودیم. مشکلات آن‌ها، مشکلات ما است و مسائل مالی روی ما تاثیر می‌گذارد. دیدار با فولاد نشان داد که بازیکنان هم برای مردم می‌جنگند و هم برای خانواده‌شان. از اینجا به بعد مسئولین باید کمک کنند و ما هم تاثیرگذار خواهیم بود. امروز حاضر شدند که ۳۰ میلیارد کمک کنند و اگر شورای تامین بگذارد، این باعث افزایش روحیه کل تیم می‌شود.
,
 
,
خطیبی: با رقیب خوبی بازی داریم
, خطیبی: با رقیب خوبی بازی داریم,
 
,
رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان، گفت: اکنون تمام بازی‌ها سخت هستند و تیم خوب آبادان هم این ظرفیت را دارد که در بالای جدول قرار بگیرد، البته مشکلاتی نیز داشته، اما از لحاظ بازیکن پتانسیل‌های خوبی در این تیم وجود دارد.
,
وی ادامه داد: تیم صنعت نفت آبادان از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال کشور است و همیشه تیم‌های خوبی را داشته اما ما هم آلومینیوم اراک هستیم.
,
خطیبی افزود: امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم باشیم، بازی‌ای که تماشاگرپسند و فنی باشد. امید می‌رود برنامه‌هایی را که داریم اجرا کنیم و فردا یک بازی خوب همراه با ۳ امتیاز باشد.
,
سرمربی آلومینیوم اراک گفت: بازی برای دو تیم بسیار سخت است و ما نیز این موضوع را می‌دانیم. فردا هر تیمی که از فرصت‌ها و موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد به خوبی استفاده کند و کمتر اشتباه داشته باشد، برنده میدان خواهد بود. ما تمرکز کردیم که فردا این موارد را در بازی انجام دهیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
,
او درباره مصدومان و محرومان تیمش، گفت: علیرضا نقی‌زاده به علت مصدومیت این بازی را از دست داد اما سایر بازیکنان را در اختیار داریم. خوشبختانه تا این لحظه شرایط تیم ما خوب بوده، بازیکنان با تعصب و غیرت در این مدت تا این‌جای کار که بازی‌ها را انجام داده‌ایم، از لحاظ شخصیتی، فنی و تاکتیکی آن چیزی را که می‌خواستیم انجام داده‌اند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه