اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کرد؛

پلتفرم‌های خارجی مدافع خشونت‌اند، نه امنیت/ حذف هشتگ Hero# توسط اینستاگرام نشان دهنده عدم آزادی بیان در شبکه‌های اجتماعی خارجی است

پلتفرم‌های خارجی مدافع خشونت‌اند، نه امنیت/ حذف هشتگ Hero# توسط اینستاگرام نشان دهنده عدم آزادی بیان در شبکه‌های اجتماعی خارجی است
یزدی خواه گفت: پلتفرم‌های خارجی مدافع خشونت‌اند، لذا کسی که مدافع امنیت باشد از نظر آنها جایی ندارد از همین رو قهرمان‌های ملی ما و کشورهای دیگر را حذف می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار تهران پرس در واکنش به اقدام پلتفرم‌های خارجی چون اینستاگرام نسبت به حذف نام هشتگ قهرمان (Hero#)، عنوان کرد: این ناشی از بی منطقی آنها است که با احساسات پاک میلیون ها انسان آزاده در دنیا بازی می‌کند که امنیت خود را در اروپا، امریکا و آسیا و .. مدیون فداکاری حاج قاسم سلیمانی و نیروهای جان برکفی که در سوریه با تکفیری‌ها جنگیدند، می‌دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,

 

,

یزدی خواه گفت: زمانی که احساسات پاک عزیزان هموطن نسبت به فداکاری‌های سردار سلیمانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود چون برخلاف منویات این پلتفرم‌هاست، حذف این بیان احساسات در دستور کارشان قرار می‌گیرد.

,

 

,

وی افزود: همین پلتفرم‌های خارجی بودند که اعدام‌های داعش، سربریدن‌ها و رعب آفرینی‌های داعش را به صورت مستقیم از شبکه‌های جهانی خود پخش می‌کردند. اینها مدافع خشونت بودند، لذا کسی که مدافع امنیت باشد از نظر آنها جایی ندارد از همین رو قهرمان‌های ملی ما و کشورهای دیگر را حذف می‌کنند.

,

 

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه یکی از همین پلتفرم‌های خارجی تا کنون صفحه کاربری بنده را ۵ بار مسدود و تمام اطلاعات و پست‌هایم را پاک کرده‌ است، گفت: چنین اقداماتی با ورژن استکبار و بنگاه‌های خبرپراکنی و شبکه‌های اجتماعی صهیونیستی تامین و اجرا می‌شود.

,

 

,

نماینده مردم تهران در پایان اظهار داشت: دلیل این که فضای مجازی در دنیا و در کشور ما باید ساماندهی شود و قانون داشته باشد به لحاظ این است که حقوق اولیه کاربران توسط این پلتفرم‌های خارجی زیرپا گذاشته می‌شود. این پلتفرم‌ها فقط حقوق بشری را می شناسند که با ترجمه امریکایی باشد درحالی که این برخلاف اصول مصرح اعلامیه جهانی حقوق بشر و کنوانسیون‌های مختلف بین‌المللی است.

,

 

,

انتهای پیام/محمودرضا زارع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه