اخبار داغ

بازیگر سینما و تلویزیون:

ایران برای شهادت حاج قاسم گریست/ اقتصاد کشور را با الگوی مدیریتی سردار دلها سرو سامان دهیم/ مکتب شهید سلیمانی باعث اخراج آمریکا از منطقه می شود

ایران برای شهادت حاج قاسم گریست/ اقتصاد کشور را با الگوی مدیریتی سردار دلها سرو سامان دهیم/ مکتب شهید سلیمانی باعث اخراج آمریکا از منطقه می شود
فقیه گفت: روزی که خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم، بی اختیار بغض کرم و گریه ام گرفت چرا که برایم قابل قبول نبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی فقیه بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به اینکه ایران برای شهادت حاج قاسم گریست، گفت: روزی که خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم، بی اختیار بغض کردم و گریه ام گرفت چرا که برایم قابل قبول نبود که دیگر حاج قاسم در میانمان نیست و رفتن حاج قاسم یک داغ بزرگ در دل ملت ایران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,

 

,

وی ادامه داد: ایثارگری ها و مجاهدت های حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و چه در زمان مقابله با گروهک های تروریستی داعش قابل توصیف نیست و این مرد بزرگ خدایی کاری کرد که خاورمیانه از شر گروهک های وحشی داعش آسوده شود.

,

 

,

فقیه تاکید کرد: به اعتقاد من راه موفقیت حاج قاسم، حضور در میدان خدمت به مردم به صورت دلی بود، یعنی اینکه با تمام وجود تلاش می کرد که باعث رفع مشکلات کشور و کمک به مردم باشد و یقینا اگر چنین الگوی مدیریتی را از حاج قاسم بیاموزیم، می توانیم مشکلات اقتصادی کشورمان را هم مرتفع کنیم اما به شرطی که همچون حاج قاسم باشیم.

,

 

,

این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: ایمان اهمیت زیادی دارد و حاج قاسم در طول زندگی اش با ایمان زندگی کرد و با ایمان در میدان نبرد حضور پیدا کرد و شهادت چنین فردی، لرزه بر جهان انداخت.

,

 

,

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا در عراق گفت: بعد از شهادت حاج قاسم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک موشک به پایگاه نظامی آمریکا در عراق، نخستین پاسخ به شهادت حاج قاسم را داد اما این انتقام نهایی محسوب نمی شود و اخراج آمریکا از منطقه بزرگترین انتقام خون شهید سلیمانی خواهد بود که در حال محقق شدن است.

,

 

,

فقیه ادامه داد: ما یک بار هیمنه آمریکا را در طول دفاع مقدس در سطح جهانی شکستیم و یک بار در حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی عین الاسد و این موضوع با الهام گیری از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان ادامه خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/ محمودرضا زارع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه