اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت اسدیه مطرح کرد؛

حمایت سردار سلیمانی از مظلومان تمام مذاهب/ حاج قاسم قهرمان وحدت بود

حمایت سردار سلیمانی از مظلومان تمام مذاهب/ حاج قاسم قهرمان وحدت بود
مولوی عبدالهی با بیان اینکه شهید سلیمانی قهرمان وحدت مذاهب بود، گفت: شهید سلیمانی در راستای وحدت فعالیت‌های زیادی انجام داده و هر کجا نیاز بود یاریگر مظلومان تمام مذاهب بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی سید احمد عبدالهی، امام جمعه اهل سنت اسدیه در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی زندگی خودش را وقف کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی یکی از افسران زبده و کار آمد در میدان نظامی و فرهنگی بوده و شخصیتی ممتاز داشت.

,

امام جمعه اهل سنت اسدیه بیان کرد: در سطح دنیا هر جا حرکت و قیامی علیه زور و استکبار بود سردار سلیمانی حضور داشت.

,

مولوی عبدالهی عنوان کرد: در کشور افغانستان زمانی‌که شاهد تجاوز شوروی وقیام مردم افغانستان علیه شوروی بودیم، در عراق، لبنان و جاهای دیگر سردار سلیمانی حضور داشت.

,

وی اظهار کرد: سردار سلیمانی زندگی خود را برای این حرکت‌ها و حمایت از مقاومت‌های مختلفی که علیه مستکبران دنیا انجام می‌شد وقف کرده بود.

,

امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: شهید سلیمانی در راستای وحدت نیز فعالیت‌های زیادی انجام داده و آنگونه که نقل می‌کنند برای سردار سلیمانی فرقی نمی‌کرد که افراد چه مذهبی دارند شیعه هستند یا سنی بلکه از تمام مظلوم‌ها حمایت می‌کرد.

,

مولوی عبدالهی افزود: حرکتی که ایشان علیه داعش انجام داد و توانست بسیار در شکست حصر داعش نیز تاثیرگذار باشد خودش نشان دهنده این حقیقت است که سردار سلیمانی می‌خواست افراد مستضعف و افرادی که زیر ظلم و ستم هستند از حمله ظالمان و زورگویان نجات پیدا کنند و بتوانند در امنیت زندگی کنند.

,

وی با بیان این‌که این فعالیت‌ها در کارنامه سردار سلیمانی وجود دارد و واقعا انجام دادند، بیان کرد: انسان باید دنبال این باشد که نام نیکی از خود بین همه اقوام، مذاهب و طوایف به جا بگذارد که سردار سلیمانی حقیقتا این کار را انجام داده است.

,

امام جمعه اهل سنت اسدیه در مورد خونخواهی سردار سلیمانی از آمریکای ظالم، گفت: اقدامی که آمریکا در مورد ترور و شهادت سردار سلیمانی انجام داد با هیچ یک از قوانین بین المللی و موازین انسانی همخوانی ندارد.

,

مولوی عبدالهی بیان کرد: آمریکایی‌ها با پر رویی اعلام کردند که خودشان این کار را انجام دادند بنابراین نظر این است که باید مسئولان ایران با پشتوانه ملت ایران حتما باید از آمریکا این خونخواهی را داشته باشند و جانیان و افرادی که سردار را اینگونه به شهادت رساندند باید پاسخگو باشند و در دادگاه بین المللی باید محاکمه شوند.

,

وی در مورد ساده زیستی و روحیه خدامحوری سردار سلیمانی، تصریح کرد: حاج قاسم بسیار ساده زیست بوده و تواضع داشت. علی‌رغم این‌که سردار سلیمانی پیروزی‌های زیادی در میدان‌های نبرد به دست می‌آورد اما کمال تواضع را داشت و برای خودش هیچ شأنی قائل نبود بلکه این‌ها را لطف و فضل خدا می‌دانست و این نیز رمز موفقیت سردار سلیمانی بود.

,

امام جمعه اهل سنت اسدیه ادامه داد: انسان وقتی تکیه و اعتمادش به خدا باشد خداوند نیز انسان را کمک می‌کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه