اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

روشنگری رهبری و بصیرت مردم فتنه ۸۸ را خنثی کرد/ یاس‌پراکنی در جامعه با جنگ روایت ها توسط دشمن

روشنگری رهبری و بصیرت مردم فتنه ۸۸ را خنثی کرد/ یاس‌پراکنی در جامعه با جنگ روایت ها توسط دشمن
علی ضیائی مهر گفت: دشمنان با استفاده از هیمنه و سیطره رسانه ای، روشی را به کار گرفته‌اند که دستاوردهای مردمی انقلاب را به‌گونه‌ای روایت کنند که در مردم یاس و نا امیدی ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: در شرایط فتنه بخش مهمی از جامعه به دلیل ابهامات، تردیدها و شایعات توان تشخیص خود را از دست می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی ضیائی مهر ادامه داد: در جامعه ای که فتنه در آن اتفاق می افتد، افراد برای تشخیص حق و باطل به جای اصول و معیارها، به اشخاص مراجعه می کنند و در این صورت شناخت حق دچار مشکل می شود زیرا هر شخص بر مبنای گرایش خود حق و باطل را می سنجد.
, به اشخاص,
 
,
وی افزود: مقام معظم رهبری با شفاف سازی و بصیرت، بخش عمده طراحی دشمنان در فتنه ۸۸ را خنثی کرد.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: فتنه یک چالش نرم است و برای مواجهه با آن نمی توان از ابزارهای سخت و نظامی استفاده کرد بنابراین باید با بصیرت افزایی اعتماد را با شفاف سازی به آحاد جامعه برگرداند.
,
 
,
ضیائی مهر گفت: هدف فتنه ۸۸ براندازی نظام و شکستن جایگاه ولایت فقیه بود، بنابراین مردم وقتی از نقشه دشمن مطلع شدند، راه خود را از فتنه گران جدا و پشت امام، رهبری و انقلاب ایستادند.
,
 
,
وی افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی فتنه‌ها و آشوب‌هایی در اقصی نقاط کشور طراحی کردند تا نظام را به چالش بکشند، اما حضور مردم در لوای مرجعیت شیعی هر فتنه‌ای را سرکوب و خنثی کرد.
,
 
,
این کارشناس ادامه داد: امروز ما با جنگی به نام نبرد روایت‌ها مواجه هستیم و آنچه می‌تواند ما را در این جنگ پیروز کند ۲ مولفه بصیرت و سواد رسانه‌ای است.
,
 
,
ضیائی مهر بیان کرد: تاریخ را باید حفظ کنیم، دشمن درصدد فراموشی ۹ دی است، بنابراین باید با ساخت روایت های تاثیرگذار روز بصیرت را برای آیندگان تبیین کنیم.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از هیمنه و سیطره رسانه ای، روشی را به کار گرفته‌اند که دستاوردهای مردمی انقلاب را به‌گونه‌ای روایت کنند که در مردم یاس و نا امیدی ایجاد شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه