اخبار داغ

برخی فدراسیون ها برخی هزینه ها را کردند

فخری: از مهدوی کیا برای حضور در جلسه ستاد دعوت می کنیم/ در دو رشته نزدیکی رقابت جهانی و آسیایی را داریم

فخری: از مهدوی کیا برای حضور در جلسه ستاد دعوت می کنیم/ در دو رشته نزدیکی رقابت جهانی و آسیایی را داریم
سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگ‌ژو گفت: از مهدوی کیا برای حضور در جلسه ستاد دعوت می کنیم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست خبری و هم‌اندیشی مسئولین کمیته ملی المپیک با اصحاب رسانه، صبح امروز در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک و با حضور رضا صالحی‌امیری رئیس، کیکاووس سعیدی دبیر، نصراله سجادی مشاور کمیته ملی المپیک و پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی هانگژو برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدای این مراسم پیمان فخری، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگ‌ژو به ارائه گزارشاتی پرداخت.

,

پیمان فخری درباره تداخل زمان برگزاری بازیهای آسیایی با تورنمنت های دیگر اظهار داشت: در دو رشته نزدیکی رقابت جهانی و آسیایی را داریم که مسئولینشان به اهمیت بازی های آسیایی مشرفند. جلساتمان تقریبا به توافق رسیده چرا که بازی های آسیایی اهمیت بالایی دارد. برای تغییر در برنامه برگزاری مسابقات جهانی، کنفدراسیون آسیایی باید مکاتباتی داشته باشد تا بتوان مثلا در دور گروهی یک تیم بازی نکند.

,

وی در پاسخ به این سئوال که برخی از فدراسیون ها با ارتباطات فرامتنی به دنبال گرفتن سهمیه و اعزام و بودجه بیشتر هستند، گفت: در یک سال آخر المپیک جلوی سواستفاده ها را گرفتیم و تمام تصمیم ها در شورای عالی بازی‌ها گرفته شد. این رویه را در پیش خواهیم گرفت اما برخی فدراسیون ها برخی هزینه ها را کردند که امیدوارم تکرار نشود.

,

فخری درباره اینکه آیا برای این بازیها ارزیابی صورت گرفته، گفت: ارزیابی را با دوستان فدراسیون داریم اما خودمان به رنکینگ ها اشراف داریم. نمی شود صددرصد ارزیابی را محقق و درست دانست.

,

سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی هانگژو درباره پاداش مدال آوران بازی های آسیایی بیان کرد: تصمیم گیری برای پاداش حدود ۶ ماه پیش از بازی ها انجام می شود. دو بخش دلاری و ریالی خواهد داشت.

,

سرمربی سابق تیم ملی شمشیربازی در پاسخ به این سئوال که درباره تیم فوتبال امید چه تصمیمی گرفته شده، تصریح کرد: تماسی با فدراسیون فوتبال داشتیم تا از مهدوی‌کیا دعوت داشته باشیم. این جلسه را خواهیم داشت و پی‌گیر وضعیت خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه