اخبار داغ

حمایت فدراسیون فوتبال از اقدام سرمربی امید

کامرانی‌فر: مهدوی کیا حواشی غیرورزشی این مسابقه را مدیریت کرد/ او سمبل افتخارآفرینی برای جمهوری اسلامی ایران است

کامرانی‌فر: مهدوی کیا حواشی غیرورزشی این مسابقه را مدیریت کرد/ او سمبل افتخارآفرینی برای جمهوری اسلامی ایران است
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره حواشی پیش آمده در خصوص سرمربی تیم امید توضیحاتی را ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت صدیقه عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: با توجه به کسب امتیازات عالی و آرامش خاطر هواداران تیم ملی بزرگسالان به جهت صعود محتمل و بدون حاشیه به جام جهانی۲۰۲۲ قطر که در سایه تلاش ملی پوشان غیرتمند و حمایت همه شما مردم عزیز ایران تحقق یافته است. این فدراسیون در نظر داشت که موضوع پیش آمده پیرامون مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم امید ایران را در فضایی آرام و بدون حاشیه و هیاهو بررسی و اظهار نظر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اضافه کرد: بازی خاطره انگیز تیم های ملی ایران و آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ و گل تاریخی مهدوی‌کیا به آمریکا که باعث شادی دل میلیون‌ها ایرانی داخل و خارج از کشور شده و همچنین خصلت های پهلوانی و اخلاقی مهدوی کیا در خارج از گود ورزش، دیدار وی از خانواده شهید مدافع حرم سردار شهید رضا فرزانه و وابستگی خانوادگی مهدوی‌کیا به یکی از شهدای دفاع مقدس، گویای ارادت و احترام و اعتقاد وی به اصول اخلاقی و ارزشی کشورش بوده که این نکته بر کسی پوشیده نیست.

,

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: ضمن احترام به دغدغه درست دلسوزان واقعی کشور و علیرغم برخی پیش داوری‌ها و هجمه‌های نادرست و بعضا ناحق سعی شد این موضوع صبورانه و از ابعاد مختلف و پس از شنیدن صحبت‌های مهدوی کیا مورد بررسی قرار گرفته و نتایج به استحضار عموم ورزشکاران و ملت شریف ایران برسد. او به عنوان یک فوتبالیست مطرح و در سطح کلاس جهانی براساس دعوت رسمی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال و در معیت وی در این بازی شرکت کرد. اتفاقات پیرامون و حواشی غیرورزشی حاکم بر این مسابقه باعث هوشیاری و مدیریت مناسب موضوع توسط وی شد و مستندات اقدامات مهدوی کیا در حین مسابقه موجود بوده که مورد تایید نهاد نظارتی وزارت ورزش و جوانان نیز قرار گرفته است. وی یکی از مفاخر فوتبال ایران است. این دعوت مستقیم از طرف فیفا انجام شد و فدراسیون نقشی نداشت، اما فدراسیون همیشه پشتیبان ستاره‌ها و اسطوره‌های فوتبال ایران است.

,

کامرانی‌فر خاطرنشان کرد: همه مهدوی‌کیا را می‌شناسند. وی سمبل افتخارآفرینی برای جمهوری اسلامی ایران است و در همه این سال‌ها، مردم ایران را خوشحال کرده. همه شاهد بودیم در همه حال به خانواده‌های شهدا ادای دین کرده و احترام همه را نگه داشته است. خیلی‌ها ممکن است بروند، اما مهدوی‌کیا که در آلمان زندگی کرده، خودش آمد و با کم‌ترین امکانات و حقوق سکان تیم امید را در دست گرفت. قدر چنین سرمایه‌هایی را می‌دانیم. فدراسیون پشت بزرگان فوتبال است و سرمایه‌های ما همین‌ها هستند. مردم ایران همیشه قدردان فرزندان خوب‌شان هستند.

,

کامرانی فر در پایان ضمن عذرخواهی از بابت دلخوری ناخواسته هواداران به جهت تاخیر در اظهار نظر مربوطه به خاطر بررسی صبورانه و صحیح این موضوع اظهار داشت: به امید خدا شاهد صعود تیم ملی امید ایران به المپیک پیش‌رو باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه