اخبار داغ

معاون قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه اعلام کرد؛

خانه‌دار شدن بیش از ۱۰هزار مددجو به همت بسیج/ برای رفع مشکلات از مکتب حاج قاسم الگو بگیریم

خانه‌دار شدن بیش از ۱۰هزار مددجو به همت بسیج/ برای رفع مشکلات از مکتب حاج قاسم الگو بگیریم
سیدضیاءالدین حزنی از خانه دار شدن ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مددجو به همت بسیج سازندگی در کشور خبر داد و گفت: سپاه در کنار ماموریت پاسداری از انقلاب، مردم داری، مردم یاری و محرومیت زدایی را هم پیگیری می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار سیدضیاءالدین حزنی عصر امروز در آئین اختتامیه احداث ۴۹۳واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی بر اساس (تفاهم نامه سال ۱۳۹۷) که در سپاه کربلا برگزار شد در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم و ایام الله ۹ دی ماه، با اشاره به اینکه مردم مازندران در جبهه محرومیت زدایی و مقابله با کرونا کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشتند، از طرح سردار شوشتری برای محرومیت زدایی در کشور خبر داد و گفت: در  ۳۲۴روستای مازندران  ۴۹۳ مسکن مددجویی ساخته و تحویل مردم شد.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه بخشی از هزینه‌های احداث مسکن محرومین  به همت خیرین و گروه‌های جهادی تامین شده است، افزود: ۱۰هزار و ۵۰۰نفر هم توسط بسیج سازندگی سپاه صاحبخانه شدند.
حزنی با تصریح بر اینکه نیروی زمینی، دریایی و هوا و فضا سپاه برای احداث مسکن مددجویی تلاش کردند، ادامه داد: در این میان بسیج سازندگی سپاه کربلا هم بیش از ۲۱هزار پروژه عمرانی و غیر عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۱۰میلیارد و ۳۹۷میلیون تومان در دست اقدام دارد.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به  ماموریت اصلی سپاه که دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اشاره و خاطرنشان کرد: سپاه در کنار ماموریت پاسداری از انقلاب، مردم داری، مردم یاری و محرومیت زدایی را هم پیگیری می‌کند.
حزنی با تصریح بر اینکه برخی شایسته مدیریت در نظام نیستند، اضافه کرد:  باید رضایت مردم را جلب کنیم و برای رفع مشکلات مردم از مکتب حاج قاسم الگوبگیریم.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با تاکید بر اینکه رفع محرومیت می‌تواند یک فتح المبین باشد، خاطرنشان کرد: فقر زیبنده جامعه اسلامی نیست.
حزنی فقر، بیکاری و آمار طلاق را نتیجه سو مدیریت برخی مدیران دانست و افزود: باید برای ضعف‌ها و مشکلات موجود از جامعه محرومین تلاش کنیم.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در سخنان پایانی خود از برپایی نمایشگاه جهیزیه موسسه حضرت رقیه (س) در سپاه کربلا هم خبرداد و خاطرنشان کرد: سپاه با ۲۰ میلیون تومان ۱۷ قلم جهیزیه به نوعروسان مددجو تحویل میدهد.
فرمانده سپاه کربلا نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم و دهه بصیرت، با اشاره به اینکه  ابتدای سال ۱۳۹۷ با کمیته امداد مازندران تفاهم نامه‌ای برای احداث ۴۹۳ مسکن مددجویی منقعد شده است، گفت: علاوه بر احداث خانه مددجویی در داخل استان در خارج استان هم مشغول ساخت خانه محرومین هستیم.
سردار سیاوش مسلمی از ساخت  ۲۵۸ واحد مسکونی در چابهار هم خبر داد و افزود: از سال ۹۹ تا به امروز دو هزار پروژه محرومیت زدایی با هزینه بالغ بر ۷۶۰میلیارد تومان در استان اجرا شد.
مسلمی در ادامه به تامین جهیزیه برای نوعروسان هم اشاره و اضافه کرد: حدود ۳۰۰۰سری جهیزیه تا به امروز تحویل نوعروسان شد.
به گفته فرمانده سپاه کربلا در سال جاری بالغ بر ۲۷۶ هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان رسید و در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم، حدود ۴۲هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.
مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی با ابزار‌های رسانه‌ اشاره و خاطرنشان کرد: مردم سرمایه‌های اجتماعی انقلاب هستند و دشمن  در تلاش برای ضربه زدن به این سرمایه است.
فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه باید تلاش بیشتری برای مردم یاری و مردم نوازی انجام دهیم، افزود: عوامل داخلی و خارجی دشمنان در تلاش هستند تا مردم را نسبت به انقلاب ناامید کنند.
مسلمی خنثی شدن توطئه دشمن را رفع مشکلات مردم دانست و اضافه کرد:  باید امید به انقلاب را در مردم تقویت کنیم.
فرمانده سپاه کربلا  رسالت مردم داری، مردم یاری و مردم نوازی را رسالت سنگینی برشمرد و تصریح کرد: با همکاری گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی درتلاش هستیم تا بخشی از محرومیت را در استان برطرف کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه