اخبار داغ

با افت ۲۵۳۳ واحدی؛

شاخص بورس منفی شد/ خروج ۴۶۰ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها

شاخص بورس منفی شد/ خروج ۴۶۰ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها
بازار سهام امروز منفی شد و شاخص کل بورس در پایان معاملات با ۲۵۳۳ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز و در آخرین روز کاری هفته در حالی قرمز پوش شد که معاملات با گرایش مثبت و رشد قیمت‌ها آغاز بکار کرد اما در ادامه با افزایش عرضه و فشار مانع رشد شاخص و با افت همراه شد تا جایی ۲۵۳۳ واحد عقب‌نشینی داشت؛ البته شاخص هم وزن و شاخص فرابورس ایران مثبت ماندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 امروز در بورس و فرابورس مجموعا ۸ ملیارد و ۵۷۶ میلیون سهم در ۶۹۴ هزار معامله به ارزش ۷ هزار و ۵۶ میلیارد تومان دست به دست شد.

,
ارزش معاملات خرد سهام امروز حدود ۴۰۳۵ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها ۴۶۰ میلیارد تومان پول را از بازار سرمایه خارج کردند.
,
 
,
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۵۳۳ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۳۵۷ واحد ایستاد. شاخص هم وزن با ۷۳۹ واحد افزایش به ۳۶۸ هزار و ۹۹ واحد رسید.
,
 
,
امروز در بورس بیش از ۶ میلیارد و ۵۶۳ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۵ هزار و ۹۰ میلیارد ریال داد و ستد شد.
,

نمادهای بانک ملت و سرمایه‌گذاری امید بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند و نمادهای فولاد مبارکه، پتروشیمی خلیج‌فارس، ملی مس، سرمایه‌گذاری غدیر و پالایش نفت بندرعباس بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را داشتند.

امروز فرابورس بیش از ۶ واحد افزایش داشت و بر روی کانال ۱۸ هزار و ۸۳۶ واحد ثابت ماند و در این بازار یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون برگه سهم به ارزش ۲۴ هزار و ۳۱۶ میلیارد ریال دادوستد شد.

 نمادهای بیمه پاسارگاد، فرابورس و صنعتی مینو بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را داشتند و نمادهای صبا تأمین، پتروشیمی تخت جمشید، پتروشیمی تندگویان و ذغال سنگ پروده طبس بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را داشته‌اند.

انتهای پیام/

 

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه