اخبار داغ

درخواست پاپ از اروپا برای نادیده نگرفتن رنج مهاجران

درخواست پاپ از اروپا برای نادیده نگرفتن رنج مهاجران
رهبر کاتولیک‌های جهان در سخنانی مسئله مهاجرت را واقعیتی غیرقابل انکار و در عین حال یک رسوایی اجتماعی بشری دانست و خواستار نادیده نگرفتن رنج مهاجران شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روزنامه "پاسایر نویه پرسه"، "پاپ فرانسیس"، رهبر کاتولیک های جهان در سخنانی درخواست کرد که رنج مهاجران نادیده گرفته نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در سخنانی در کلیسای کاتولیک گفت: مسئله مهاجرت امروزه واقعیتی است که نمی توان آن را انکار کرد. این یک رسوایی اجتماعی بشریت است. مهاجران امروز قربانی شرایط سیاسی و یا تاریخی و عهده داری قدرت از طرف برخی ظالمان می شوند که برای آن ها انسان ها به حساب نمی آیند.
,
 
,
مسئله مهاجرات مسئله‌ای است که پاپ در ماه های اخیر زیاد به آن پرداخته است. وی در پیام کریسمس خود هم به این موضوع اشاره کرد.
,
 
,
وی در تابستان در سخنانی دریای مدیترانه که بسیاری از مهاجران به امید زندگی بهتر آز آن عبور می کنند تا به اروپا برسند را به عنوان بزرگترین قبرستان اروپا ارزیابی کرد، چرا که پناهندگان زیادی در این گذرگاه جان خود را از دست داده‌اند.
,
 
,
پاپ همچنین در اوایل دسامبر برای دومین باز از جزیره لسبوس یونان که به نماد بحران اروپا تبدیل شده و مهاجران مستقر در این منطقه در شرایط بسیار بدی به سر می برند بازدید کرد.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه