اخبار داغ

مصر درصدد دادن هشدار به اسرائیل درباره ترور رهبران مقاومت فلسطین/ استعفای افسر صهیونیست

مصر درصدد دادن هشدار به اسرائیل درباره ترور رهبران مقاومت فلسطین/ استعفای افسر صهیونیست
طی ساعات آینده هیئتی بلندپایه از اطلاعات مصر راهی فلسطین اشغالی خواهد شد تا درباره اجرایی شدن عملیات ترور رهبران مقاومت هشدار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛هیئتی بلندپایه از سرویس اطلاعات مصر امروز چهارشنبه وارد فلسطین خواهد شد و قرار است درباره نوار غزه با صهیونیست‌‌ها رایزنی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
روزنامه رأی الیوم چاپ لندن نوشت که این هئیت طی ساعات آینده وارد فلسطین اشغالی شده و درباره پرونده‌های امنیتی حساس مربوط به آخرین تحولات نوار غزه رایزنی کند.
,
 
,
بر اساس این گزارش، هیئت مصری همچنین با رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه دیدار خواهد داشت. منابع روزنامه مذکور گفته‌اند که این هیئت به رژیم اسرائیل درباره پیامد اجرای عملیات ترور رهبران گروه‌های مقاومت در غزه یا خارج از آن به دلیل عواقب فاجعه بار این کار هشدار خواهد داد.
,
 
,
شش روز پیش روزنامه العربی الجدید، چاپ لندن به نقل از منابعی آگاه در مصر نوشت که یکی از مسئولان اسرائیلی از طریق واسطه مصری پیام هشداری به گروه های مقاومت در غزه (حماس و جهاد اسلامی) ارسال کرده است.
,
 
,
بر اساس این گزارش، این مسئول بلندپایه گفته بود که در صورتی که حماس و به عملیات‌ها در کرانه باختری ادامه دهد، «صالح العاروری»، معاون رئیس دفتر حماس و رئیس این جنبش در کرانه باختری ترور خواهد شد.
,
 
,
حماس در واکنش به این تهدید، با بی‌اعتنایی به آن، گفته که اراضی اشغالی عرصه جنگ جدید بین مقاومت و صهیونیست‌‌ها خواهد بود و آن‌ها یارای مقابله با آن را نخواهند داشت.
,
 
,
بعد از جنگ یازده روزه بین رژیم اسرائیل و گروه‌های مقاومت، تلاش‌ها برای دست یابی به توافق بر سر بازسازی غزه، تبادل اسرا و کاهش محاصره به جایی نرسیده و پرونده تبادل اسرا یکی از پرونده پیچیده است.
,
 
,
تعلل مقامات این رژیم در این زمینه باعث شد که یکی از افسران ارشد در تیم مذاکره کننده صهیونیست‌ها بر سر تبادل اسرا از سمت خود استعفا دهد.
,
 
,
«روعی شارون»، خبرنگار نظامی شبکه کان اسرائیل شب سه شنبه فاش کرد که این افسر سه ماه  پیش در اعتراض به نحوه تعامل این رژیم با مسئله اسرای صهیونیست به رغم حساسیتی که دارد، استعفا داده است.
,
 
,
چهار سرباز ارتش رژیم اسرائیل طی یک دهه اخیر به اسارت حماس درآمده و این جنبش بارها تأکید کرده که چهار اسیر صهیونیست زمانی نور آزادی را خواهند دید که اسرای فلسطینی نیز یکجا آزاد شوند که گفته می‌شود هزاران نفر می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه