اخبار داغ

مدیرکل راه آهن شمال اعلام کرد:

بازگشایی مسیر ریلی حادثه دیده شمال پس از ۲۴ ساعت/مسیر جدید ایمن‌سازی شد

بازگشایی مسیر ریلی حادثه دیده شمال پس از ۲۴ ساعت/مسیر جدید ایمن‌سازی شد
خدایار طالبی از بازگشایی مسیر ریلی حادثه دیده شمال پس از تلاش شبانه روزی خبر داد و گفت: این مسیر بامداد امروز بازگشایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، خدایار طالبی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه مازندران با بیان اینکه پس از 24 ساعت تلاش بی وقفه مسیر ریلی شمال در جوارم سوادکوه حدفاصل زیراب به شیرگاه بازگشایی شد، اظهار کرد: این مسیر که از 2 بامداد دیروز بازسازی آن آغاز شد، در ساعت 2 بامداد امروز مرمت آن به اتمام رسید و تردد در آن از سر گرفته شد.

وی از ایجاد مسیر جدید به طول 120 متر در منطقه خسارت دیده خبر داد و افزود: به دلیل اینکه مسیر قبلی صد در صد تخریب شد و واگن‌های خارج شده از ریل بر روی هم انباشت شدند، به دلیل فضای محدود منطقه امکان جابجایی با سرعت بالا وجود نداشت و بهترین کار بازگشایی مسیر جدید بود.

مدیرکل راه آهن شمال با اشاره به اینکه مسیر جدید ریل گذاری جدید انجام شد و ایمن سازی آن نیز انجام پذیرفت، گفت: این مسیر موقت است و پس از پاکسازی منطقه و جابجایی واگنها، جابجایی ریل و ایجاد مسیر اصلی انجام می‌پذیرد.

طالبی با بیان اینکه 14 واگن در این حادثه از ریل خارج شد و بار همه آنها نهاده های دامی بود که به سمت استان گلستان در حرکت بود، یادآور شد: بار این واگن‌ها توسط شرکت صاحب بار جابجا خواهد شد و پس از آن منطقه نیز توسط راه آهن پاکسازی می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه