اخبار داغ

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال:

سردار سلیمانی با شهادت خود ثابت کرد رکن امنیت و وحدت مردم است/ اگر حاج قاسم نبود ایران به سرنوشت یمن و سوریه دچار می شد

سردار سلیمانی با شهادت خود ثابت کرد رکن امنیت و وحدت مردم است/ اگر حاج قاسم نبود ایران به سرنوشت یمن و سوریه دچار می شد
بهنام محمودی گفت: همین که مردم در امنیت و آرامش به سر می برند و شاهد هیچ گونه حاشیه و جنگی در مرزهای ایران نیستیم مدیون سردار سلیمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال در آستانه شهادت سردار سلیمانی طی گفتگویی با خبرنگار تیتریک، گفت: امنیت امروز کشور ما مرهون رشادت های ایثارگران، شهدا و جانبازان است و اگر این مهم نبود شرایطی چون سوریه، یمن، لبنان و عراق داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
بهنام محمودی افزود: اگر چه مردم نسبت به تورم و معیشت گله مند هستند و دولت سیزدهم باید برای رفع آن اقدام موثر داشته باشد اما همین که مردم در امنیت و آرامش به سر می برند و شاهد هیچ گونه حاشیه و جنگی در مرزهای ایران نیستیم مدیون سردار سلیمانی است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه حاج قاسم با فدا کردن جان خود در راه وطن وحدت آفرین شد تا مردم بیشتر از قبل قدردان رشادت های سربازان ایران باشند، اظهار داشت: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب باید جوان گرایی و تخصص گرایی در دستور کار مدیران قرار گیرد.
,
 
,
محمودی تصریح کرد: باید همانند سردار سلیمانی از جنس مردم بود و در میدان عمل حضور داشت، مسئولینی که عمل گرا بوده و در بین مردم باشند ماندگار هستند، ایجاد همدلی و وحدت مولفه ای است که موجب شد حاج قاسم یک سر و گردن بالاتر از همه سربازان وطن باشد.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه