اخبار داغ

نویسنده و کارگردان نمایش:

تئاتر کودک به عنوان یک ابزار آموزشی برای خانواده ها مطرح نیست/ اجرای نمایش کودک "جنگل سوخته" در کرج

تئاتر کودک به عنوان یک ابزار آموزشی برای خانواده ها مطرح نیست/ اجرای نمایش کودک "جنگل سوخته" در کرج
حمیدرضا نعیم حسنی گفت: نمایش "جنگل سوخته" با موضوع عدم استفاده صحیح از منابع طبیعی و اصلاح الگوی مصرف از ۱۰ آذر ماه لغایت ۱۵دی ماه در سالن مهردستان نیل شهر کرج روی صحنه می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایش ” جنگل سوخته” به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیم حسنی ویژه کودکان و نوجوانان از ۱۰ آذر ماه لغایت ۱۵دی ماه در سالن مهردستان نیل شهر کرج روی صحنه می رود.

نویسنده و کارگردان نمایش در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: تئاتر کمدی موزیکال "جنگل سوخته" با موضوع عدم استفاده صحیح از منابع طبیعی و اصلاح الگوی مصرف در قالب داستانی کودکانه اثری موفق و قابل تامل است که با استقبال کم نظیر تماشاگران در اجرای عمومی روبرو شد.

نعیم حسنی ادامه داد: من حدود ۲۳ سال تئاتر کودک کار می کنم و بالغ بر ۳۰ نمایش تخصصی کودک از بنده روی صحنه رفته است و سعی کردم در کار کودک و نوجوان از داستان های مختلف و خلاق استفاده کنم و همچنین روانشناسی کودک را در تمام آثارم رعایت کردم.

این هنرمند تصریح کرد: نمایش "جنگل سوخته" داستان جنگلی را روایت می کند که بر اثر صاعقه درخت ها آتش می گیرند و اهالی جنگل به دنبال مقصر می گردند.

وی ادامه داد: در نهایت کاراکتری به اسم شیر فلکه را مسبب این اتفاق می دانند و برایش دادگاهی تشکیل می دهند و در پایان مشخص می شود که هیچ گونه دلیلی برای تقصیر کار نشان دادن شیر فلکه وجود ندارد و مصرف بی رویه اهالی جنگل تنها دلیل این اتفاق بوده است.

کارگردان اثر گفت: نمایش "جنگل سوخته" توانست در جشنواره سراسری شمسه (تهران) دو جایزه بازیگری اول مرد توسط حمیدرضا نعیم حسنی و جایزه سوم بازیگری زن توسط شبنم خاک باز را از آن خود کند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: خانواده ها در راستای اعتلای فرهنگ آموزش، سرگرمی و شادی فرزندان، تئاتر کودک را در سبد فرهنگی خود جای دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,


 
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه