اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان :

حاج قاسم، الگوی تمدن ساز نوین اسلامی است/ فتنه 88 آزمون تلخی برای برخی نخبگان شد

حاج قاسم، الگوی تمدن ساز نوین اسلامی است/ فتنه 88 آزمون تلخی برای برخی نخبگان شد
حجت ‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی گفت: هدف نهایی انقلاب ما ایجاد تمدن نوین اسلامی در راستای زمینه سازی ظهور امام عصر است و جهت تحقق این ارمان نهایی نیاز به معرفی الگو های تمدن ساز است و سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از این شخصیت های برجسته بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت ‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفتگو با مرآت با اشاره به سالگرد شهادت سردار دلها گفت: هدف نهایی انقلاب ما ایجاد تمدن نوین اسلامی در راستای زمینه سازی ظهور امام عصر است و جهت تحقق این ارمان نهایی نیاز به  معرفی الگو های تمدن ساز است و سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از این شخصیت های برجسته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

حاج قاسم حضرت زهرا (س) را الگوی ولایتمداری خود قرار داد

, حاج قاسم حضرت زهرا (س) را الگوی ولایتمداری خود قرار داد, حاج قاسم حضرت زهرا (س) را الگوی ولایتمداری خود قرار داد,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان  با اشاره به ابعاد شخصیتی برجسته سردار جبهه مقاومت اذعان کرد: حاج قاسم منظومه ای از  صفات برتر بود و این صفات نتیجه خود سازی بود و گوهر اخلاص او موجب شد تا خداوند بهترین مسیر را برای او فراهم کند.

,

حسینی دیباجی با بیان اینکه فرمانده بزرگ جبهه مقاومت با تاسی از حضرت زهرا(س) ولایتمداری و ولایت پذیری را الگوی خود قرار داده بود، افزود: حضرت زهرا(س) در مسیر ولایت تا پای جان ایستاد و از هیچ چیز دریغ نکرد و حاج قاسم هم این مسیر سعادت را برای خود برگزید.

,

دیباجی با بیان اینکه حاج قاسم اهتمام داشت تا نظام ما بستر ساز قیامحضرت مهدی شود، اظهار کرد: ما نیز باید ابعاد شخصیت والای این شهید راه جبهه حق را بشناسیم تا بتوانیم در اینمسیر گام برداریم.

,

فتنه 88 آزمون تلخی برای برخی نخبگان شد

, فتنه 88 آزمون تلخی برای برخی نخبگان شد, فتنه 88 آزمون تلخی برای برخی نخبگان شد,

وی با اشاره به روز حماسه تاریخی نهم دی ماه گفت: امروز، روزی است که ملت ایران به صحنه آمد و فتنه بسیار بزرگی را بر ملأ کرد و دست عنایت الهی همواره بر سر ملت ایران قرار دارد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: غبار فتنه در سال 1388 با رهبری‌های داهیانه امام خامنه ‌ای کنار زده شد و ملت ایران توانستند درک درستی از جبهه حق و باطل پیدا کنند.

,

حجت‌الاسلام دیباجی با بیان اینکه اگر قرآن‌ها را بر سر نیزه کردند نباید فریب بخوریم و باید جبهه حق را از باطل تشخیص و راه را گم نکنیم تأکید کرد: فتنه 88 را باید یکی از عوامل اصلی تحریم‌های همه جانبه غرب برشمرد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان فتنه 88 را آزمونی تلخ برای برخی نخبگان کشور دانست و گفت: متأسفانه برخی نتوانستند صحنه را درست تشخیص بدهند و برخی دیگر نیز با لجاجت، عافیت‌طلبی و هوای نفس با جریان فتنه همراه شدند.

,

حجت ‌الاسلام دیباجی در نهایت اظهار داشت: مدیریت حکیمانه و الهی رهبر معظم انقلابی در مهار فتنه و آشکار کردن ابعاد مختلف آن در جامعه نقشی بی‌بدیل بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه