اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج :

بصیرت مردم عامل حفظ انقلاب است

بصیرت مردم عامل حفظ انقلاب است
حجت‌الاسلام تویسرکانی گفت: بصیرت و هوشمندی مردم عامل حفظ انقلاب در برابر فتنه ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی پیش از ظهر امروز در برنامه گرامیداشت حماسه ۹دی که در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان برگزار شد با اشاره به آرمان های انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی بدنبال احیای ارزش های الهی با هدف به کمال رساندن انسان در عرصه  مادی و معنوی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت،,

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب هفت عرصه مشخص شده که اولین عرصه،  علم و دانش است و پرچم دار این عرصه مقام معظم رهبری است، امروز ما جزء کشورهای برتر در حوزه علم و تکنولوژی هستیم.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج افزود: جوانان بسیجی و انقلابی با تکنولوژی بومی توانسته اند تحریم های دشمنان را خنثی کنند، ما باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را بشناسیم وبدانیم تا دنیای مردم آباد نشود آخرتشان آباد نخواهد شد و این آرمان انقلاب در سایه تحقق این عرصه موفق خواهیم شد تا خوب زندگی کنیم.

,

حجت‌ الاسلام تویسرکانی با اشاره به رشادت رزمندگان و شهدای دفاع مقدس تصریح کرد: چرایی دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی باید مورد بررسی قرار گیرد تا با آرمان های ارزشمند انقلاب بیشتر آشنا شویم.

,

وی با اشاره به حوادث سال ۸۸ و فتنه دشمنان اذعان کرد:۹دی اوج برنامه‌های ضد انقلاب داخلی و خارجی بود که با بصیرت مردم خنثی شد و مقام معظم رهبری تنها کسی بود  که توانستد در برابر فتنه گران بایستند و از کیان رای مردم دفاع کنند و جریان فتنه بزرگترین خیانت را به مردم و انقلاب داشته است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج  با  اشاره نقش ولایت فقیه گفت:  تا زمانی که ولایت فقیه باشد دیکتاتوری و استبداد در جامعه بوجود نخواهد آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه